گلکسی زد فولد ۲ سامسونگ را در رندهای با کیفیت ببینید
1 min read

گلکسی زد فولد ۲ سامسونگ را در رندهای با کیفیت ببینید

گلکسی زد فولد ۲ هم مانند گلکسی نوت ۲۰ و دیگر محصولات در مراسم فردا معرفی خواهد شد. البته این دستگاه خیلی کمتر لو رفته بود. حالا اما می توانید گلکسی زد فولد ۲ سامسونگ را در رندهای با کیفیت ببینید.

گلکسی زد فولد ۲

گلکسی زد فولد ۲

پیش از این جزئیات دستگاه به طرز گسترده ای گزارش شده است که جدیدترین گزارش نشانگر صفحه بوت دستگاه است و نامگذاری Z Fold2 را نیز تأیید کرد. در حالی که یک رندر با کیفیت پایین تر از قبل نمایشگر خارجی بزرگ را نشان می داد ، افرادی در MySmartPrice رندرهای خبری با کیفیتی از این دستگاه به دست آورده اند که در تبلت تاشو آینده شفاف تر به نظر می رسد.

گزارشهای قبلی درمورد نمایشگر جلوی بزرگ و طراحی لبه به لبه، که از یک دوربین سوراخ برای دوربین سلفی استفاده می کند، با این رندرها تایید می شود. ماژول دوربین عقب شبیه به سری Note 20 است که یک آرایه دوربین سه گانه را در خود جای داده است.

در قسمت سمت راست صفحه نمایش داخلی یک دوربین سلفی درون سوراخ نمایشگر قرار دارد. طراحی کلی چشمگیر به نظر می رسد و صفحه نمایش بیرونی بزرگ تغییر مثبتی نسبت به صفحه کوچک بسیار انتقاد شده از مدل قبلی خود دارد.

گفته می شود ماژول دوربین سه گانه شامل دوربین تله ۶۴ مگاپیکسلی و ۲ دوربین ۱۲ مگاپیکسلی، هر کدام برای دوربین اصلی و دوربین زاویه دید عریض قرار دارند. مشخصات دیگر گزارش شده شامل پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ و حافظه داخلی حداکثر ۵۱۲ گیگابایت است. پیش بینی می شود نمایشگر بیرونی یک واحد 6.23 اینچی باشد و گفته می شود صفحه نمایش 7.7 اینچی عقب دارای صفحه نمایش با رفرش ریت 120Hz است.

نظر شما چیست؟

نوشته گلکسی زد فولد ۲ سامسونگ را در رندهای با کیفیت ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.