به هواوی میت ۴۰ پرو سلام کنید 😅
1 min read

به هواوی میت ۴۰ پرو سلام کنید 😅

بله همین چند دقیقه پیش بود که با هواوی میت ۴۰ سلام احوال پرسی کردیم (!) اما متاسفانه Gsmarena خیلی به روز عمل نکرده و رندرهای Huawei Mate 40 Pro را رصد نکرده بود. به هر صورت ما اینجا هستیم تا با هم به هواوی میت ۴۰ پرو سلام کنیم! دستگاهی که از نظر طراحی با نسخه ساده خود، در خمیدگی بیشتر نمایشگر و دوربین چهارم پریسکوپی تفاوت دارد.

هواوی میت ۴۰ پرو

قابل توجه ترین تغییر طراحی در Mate 40 Pro را می توان سوراخ کپسولی در گوشه بالا سمت چپ نمایشگر است که ناچ عریض Mate 30 Pro را در بالای صفحه جایگزین می کند. طبق گفته های OnLeaks، صفحه نمایش هواوی میت ۴۰ پرو تقریبا ۶.۷ خواهد بود و من شخصا این اندازه را نسبت به نمایشگر ۶.۹ اینچی می پسندم. همچنین انتظار می رود این اسمارت فون مانند نسخه قبلی از اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش بهره ببرد.

این نمایشگر همانند چیزی که در شایعه لو رفتن گلس هواوی میت ۴۰ پرو دیدیم، خمیدگی زیادی دارد. هر چند که هواوی میت ۴۰ هم با نمایشگر دو لبه خمیده ارایه خواهد شد اما تفاوت در میزان خمیدگی پنل ها است.

در مورد سایر عناصر، هواوی از کنترل لمس برای تنظیم صدا که در Mate 30 Pro استفاده کرده بود خلاص شده و به جای آن دکمه های تنظیم صدا فیزکی را انتخاب کرده است. اینها به همراه دکمه پاور در لبه سمت راست قرار دارند. حتما توجه دارید که این طراحی شبیه به چیزی است که سامسونگ از سال گذشته در نظر گرفته است.

سمت چپ بدون هیچ دکمه ای است و در لبه پایین، درگاه USB Type-C را با یک مشبک بلندگو پیدا خواهید کرد. سینی سیم کارت نیز در انتهای آن قرار دارد، اما این در رندرها نشان داده نمی شود.

برش های دایره ای و بیضی شکل در لبه بالایی وجود دارد که به گفته OnLeaks حسگر سنسورها هستند. از آنجا که Mate 30 Pro دارای یک فرستنده IR است، فرض می کنیم که سنسور دایره ای به همان هدف خدمت می کند.

در پنل پشتی هواوی Mate 40 Pro دیده می شود که مانند نسل قبلی خود، از دوربین چهار گوش دایره ای بیرون زده استفاده می کند. OnLeaks تأیید کرده است که یکی از دوربین ها لنز تله فوتو خواهد بود. در کنار ماژول دوربین، فلاش LED و احتمالاً سنسور عمق سنج قرار دارد. برند هوآوی در گوشه پایین سمت چپ پنل عقب نیز قابل مشاهده است.

طبق گفته های Onleaks اندازه Huawei Mate 40 Pro حدود 162.8 در 75.5 در 9 میلی متر خواهد بود و ضخامت اطراف برجستگی دوربین تا 10.4 میلی متر خواهد رسید.

نظر شما درباره طراحی هواوی میت ۴۰ پرو چیست؟

نوشته به هواوی میت ۴۰ پرو سلام کنید 😅 اولین بار در ترنجی پدیدار شد.