به هواوی میت ۴۰ سلام کنید: قاب دوربین بزرگتر، سوراخ نمایشگر کوچکتر
1 min read

به هواوی میت ۴۰ سلام کنید: قاب دوربین بزرگتر، سوراخ نمایشگر کوچکتر

ما تا کنون شایعات زیادی درباره هواوی میت ۴۰شنیده ایم اما ظاهر قابل اعتمادی از آن منتشر نشده بود. حالا و با انتشار رندرهای قابل اتکا از منابع معتبر، می توانید به هواوی میت ۴۰ سلام کنید. در این رندرها ما شاهد قاب دوربین بزرگتر و سوراخ نمایشگر کوچکتر هستیم.

هواوی میت ۴۰

ما سری جدیدی از رندرهای مبتنی بر CAD را داریم که امروز باید به آنها نگاه کنیم. گفته می شود که اینها هواوی میت ۴۰ آینده را به تصویر می کشند. با این حال، ما فکر می کنیم ممکن است هواوی میت ۴۰ پرو یا حتی مدل پرو پلاس باشد. سه نسخه از تلفن گل سرسبد چینی ها شایعه شده است. گفته می شود که این سری راهبرد عملکردی را که هواوی با خانواده P40 انجام داده است را دنبال می کند.

به هر حال، فرض کنید که این هواوی میت ۴۰ است. این دستگاه دارای دوربین اصلی با قاب واقعا غول پیکری است که احتمالاً بزرگترین نمونه موجود نام می گیرد. حتی شاید بزرگتر از قاب دوربین شیائومی می ۱۰ پرو پلاس که دیروز دیدیم!

هواوی میت ۴۰

هواوی میت ۴۰

در اینجا سه ​​دوربین وجود دارد که فضای چهارم به نظر خالی آن است، اما چیزی شبیه به سنسور LiDAR در iPad جدید اپل است. در خارج از این قاب، ما حضور چشمگیر LED فلاش را مشاهده می کنیم.

از طرف دیگر، امضا طراحی دستگاه های سری گذشته Mate از بین رفته است و با یک سوراخ کپسولی در سمت چپ به سبک P40 Pro جایگزین است. شایعه شده بود که یک سیستم باز کردن قفل صورت مشابه با دستگاه P40 را در خود جای داده است.

صفحه نمایش قطعاً خمیده است، اما به نظر نمی رسد به اندازه Mate 30 Pro از صفحه نمایش “آبشاری” بهره برده باشد. به گفته منبع رندرها، ابعاد Mate 40 برابر 158.6 در 72.5 در 8.9 میلی متر است، در حالی که در قسمت برجستگی دوربین تا 10.4 میلی متر خواهد بود. این یعنی چیزی حدود ۱.۵ میلی متر برجستگی دوربین که قابل توجه است. اندازه نمایشگر هم تقریبا ۶.۴ اینچ است.

نظر شما چیست؟ هواوی میت ۴۰ اگر این طراحی را داشته باشد برای شما جذاب است؟

نوشته به هواوی میت ۴۰ سلام کنید: قاب دوربین بزرگتر، سوراخ نمایشگر کوچکتر اولین بار در ترنجی پدیدار شد.