شیائومی می ۱۰ اولترا ۲۱ مرداد معرفی خواهد شد
1 min read

شیائومی می ۱۰ اولترا ۲۱ مرداد معرفی خواهد شد

پیش از این درباره شیائومی می ۱۰ پرو پلاس و احتمال معرفی اش در مراسم ۲۱ مرداد این شرکت در ترنجی خوانده بودیم. امشب اما گفته می شود که شیائومی می ۱۰ اولترا ۲۱ مرداد معرفی خواهد شد. این شاید نام نهایی آن ها برای بهترین موبایلشان به مناسبت ۱۰ سالگی برند چینی باشد.

شیائومی می ۱۰ اولترا

شیائومی به زودی رویداد ۱۰ سالگی خود را جشن خواهد گرفت. این شرکت به تازگی دعوتنامه ای برای دوستان رسانه ای و طرفدارانش منتشر کرده است تا تقویم های خود را برای اعلام خبر جدید Xiaomi Mi 10 Ultra خود در تاریخ ۲۱ مرداد ۹۹ اعلام کنند.

شیائومی Mi 10 Ultra هفته آینده و در یک رویداد مجازی معرفی خواهد شد. یکی از مدیران روابط عمومی شیائومی Agatha Tang دعوتنامه ای برای این رویداد در توییتر ارسال کرده است که این امر را بیش از حد رسمی می کند. عنوان “Ultra” به عنوان یک به روزرسانی برای جایگزینی “T” و “Pro” وارد شده است، بنابراین ما نمی توانیم اطمینان داشته باشیم که با چه دستگاهی رو به رو خواهیم شد.

شیائومی در این لحظه بیش از یک دلیل برای جشن خواهد داشت، زیرا این شرکت همچنین در طی چارک دوم سال ۲۰۲۰ از Huawei در بازار اروپا پیشی گرفته است. به عبارت دیگر، شیائومی اکنون در سومین نقطه فروش تلفن های هوشمند قرار گرفته است.

سامسونگ رتبه اول را حفظ کرده اما شاهد افت ۳۱ درصدی فروش بود، در حالی که اپل و شیائومی تنها کسانی بودند که نسبت به سالهای گذشته رشد داشتند. اپل می تواند از آن برای iPhone 11 و جدیدترین iPhone SE تشکر کند، در حالی که قدرت شیائومی در سری های Redmi Note 8 و Redmi Note 9 نهفته است.

نظر شما چیست؟ منتظر شیائومی می ۱۰ اولترا هستید؟

نوشته شیائومی می ۱۰ اولترا ۲۱ مرداد معرفی خواهد شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.