1 min read

دوربین سلفی زیر نمایشگر گلکسی اس ۲۱ به دلیل هزینه های زیاد کنسل خواهد شد

سامسونگ مدتی است که دوربین های زیر صفحه را آزمایش می کند و یکی از اولین شایعات پیرامون گلکسی S21 آتی این بود که این اولین دستگاهی با چنین فناوری خواهد بود. متاسفانه یا خوشبختاه امروز خبر می رسد که دوربین سلفی زیر نمایشگر گلکسی اس ۲۱ به دلیل هزینه های زیاد کنسل خواهد شد.

دوربین سلفی زیر نمایشگر گلکسی اس ۲۱

توییتی از راس یانگ، تحلیلگر DSCC ما را در مورد تصمیم شایعه شده سامسونگ درباره گلکسی S21 روشن می کند. یکی از دلایلی که یک دوربین زیر صفحه جزئی از مشخصات این دستگاه نمی شود به دلیل مشکلات تولید انبوه است و در نتیجه بازده کم است و این امر یک روش گران قیمت است. حتی اگر سامسونگ موفق به تولید انبوه دوربین زیر صفحه ای سفارشی برای گلکسی S21 شود، کیفیت تصویر از دوربین جلوی آن کاهش می یابد، همانطور که مدیر کل شیائومی برجسته کرده است.

دوربین سلفی زیر نمایشگر Visionox احتمالا در انحصار هواوی خواهد بود

به لطف تلاش های ویژونوکس، در این زمینه پیشرفت هایی صورت گرفته است. نمایشگر OLED جدید سازنده دارای یک ساختار پیکسل جدید است، همراه با مواد بسیار شفاف، آرایش پیکسل ویژه و مدار جدید. این نمایشگر جدید به دوربین گوشی های هوشمند زیر صفحه اجازه می دهد تا در موقعیت های مختلف عملاً غیر قابل دیده شده باشند، اما این سؤال نیز مطرح است که آیا سامسونگ قصد دارد از اینها برای سری Galaxy S21 استفاده کند.

پیش از این، سامسونگ از BOE خواسته بود تا صفحه نمایش های OLED را برای خانواده Galaxy S21 فراهم کند. به احتمال زیاد در تلاش برای کاهش هزینه های تولید بوده اما متأسفانه، این طرح به خوبی پیش نرفت زیرا بنا به گزارش ها BOE نتوانست نمایشگرهای با کیفیت را در اولین مرحله آزمایش ارائه دهد، بنابراین ممکن است سامسونگ حداقل در حال حاضر از خدمات ارائه دهنده دیگری کمی تردید داشته باشد.

همچنین شایعه شده است که سامسونگ می خواهد با انتخاب نمایشگر ۶۰ هرتز قیمت گلکسی S21 را کاهش دهد و در صورت استفاده از دوربین های زیر صفحه ممکن است این هزینه افزایش یابد. به شخصه، ما احساس نمی کنیم که استفاده نکردن از دوربین های زیر صفحه نمایش خیلی بد باشد و اگر به پایین نگه داشتن هزینه Galaxy S21 کمک کند، حتی بهتر!

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی اس ۲۱ هستید؟ دوربین سلفی زیر نمایشگر برای شما چقدر مهم است؟

نوشته دوربین سلفی زیر نمایشگر گلکسی اس ۲۱ به دلیل هزینه های زیاد کنسل خواهد شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.