اسنپدراگون ۸۶۰ یا اسنپدراگون ۸۷۵ لایت در دست توسعه است
1 min read

اسنپدراگون ۸۶۰ یا اسنپدراگون ۸۷۵ لایت در دست توسعه است

بله درست خواندید، تراشه جدید کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۶۰ یا اسنپدراگون ۸۷۵ لایت در دست توسعه است. آنقدر در موبایل ها شاهد خانواده سه عضوی شامل نسخه های اقتصادی (با پسوند لایت یا …) و نسخه های لوکس (با پسوند پلاس یا …) هستیم که به نظر می رسد تراشه ها هم برای همسو شدن با آن ها، نام گذاری جدید خواهند داشت.

اسنپدراگون ۸۶۰ یا اسنپدراگون ۸۷۵ لایت

تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس جدیدترین پردازنده پرچمدار کوالکام است. انتظار می رود که این کمپانی مستقر در سن دیگو، در پایان سال پردازنده اسنپدراگون ۸۷۵ را معرفی کند که پرچمداران سال ۲۰۲۱ را تامین کند. اکنون، یک گزارش جدید می گوید ما ممکن است یک چیپست سری جدید اسنپدراگون ۸۰۰ را ببینیم که اما قدرت کمتری از اسنپدراگون ۸۶۵ دارد.

مطابق پستی که در ایستگاه گفتگوی دیجیتال در Weibo منتشر شده است، جزئیات مربوط به جلسه OPPO شامل ذکر یک پردازنده جدید به نام Snapdragon 860 است. وی می افزاید: این چیپست باید نسخه ای از نسخه Snapdragon 875 (یا Snapdragon 875G باشد) باشد. نسخه لایت این تراشه شاید Snapdragon 875 Lite نام بگیرد و شاید هر چیز دیگری اما حقیقتا اگر اسنپدراگون ۸۶۰ باشد، سردرگم کننده خواهد بود.

ما هنوز جزئیات کافی در مورد این چیپست جدید نداریم اما اگر قبلا توسط تولید کنندگان مورد بحث قرار گرفته باشد، احتمالا اطلاعات جدید در راه است.

ما معتقدیم که رونمایی از اسنپدراگون ۸۶۰ باعث ایجاد هرج و مرج در سری Snapdragon 800 خواهد شد. فقط تعداد معدود تولید کننده تلفن های خود را با چیپست های سال گذشته ارایه می کنند. بنابراین اضافه کردن اسنپدراگون ۸۶۰ به مخلوط به معنای انتخاب بین آن، اسنپدراگون ۸۶۵ و اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس است.

نظر شما چیست؟ منتظر تراشه جدید کوالکام هستید؟

نوشته اسنپدراگون ۸۶۰ یا اسنپدراگون ۸۷۵ لایت در دست توسعه است اولین بار در ترنجی پدیدار شد.