گلکسی نوت ۲۰ قرمز در کره جنوبی رونمایی شد
1 min read

گلکسی نوت ۲۰ قرمز در کره جنوبی رونمایی شد

گلکسی نوت ۲۰ سامسونگ رسما در رنگ های سبز، برنزی و خاکستری معرفی شد. خوب به نظر می رسد که بازار داخلی این شرکت از رنگ خاص قرمز دستگاه مذکور بهره خواهد برد. گلکسی نوت ۲۰ قرمز در کره جنوبی رونمایی شده است و به هر حال برای تنوع بد نیست.

گلکسی نوت ۲۰ قرمز

گلکسی نوت ۲۰ قرمز دارای پنل پشتی به رنگ قرمز روشن و به همین ترتیب S Pen درخشان است که این روزها عادی است. همچنین یک تصویر زمینه سفارشی برای این گوشی وجود دارد که منحصر به شرکت مخابراتی محلی KT است، هرچند که ما انتظار داریم که در نهایت آن را به صحنه جهانی برساند.

گلکسی نوت ۲۰ قرمز

در قسمت داخلی آن همان گوشی Galaxy Note20 است که از چیپست اگزینوس ۹۹۰ با مودم 5G و 8 گیگابایت رم بهره می برد. در کره جنوبی فقط یک نسخه حافظه ۲۵۶ گیگابایت وجود دارد و هیچ کارت حافظه برای آن وجود ندارد.

لیست KT چندین بار تصریح می کند که این تلفن دارای صفحه نمایش مسطح است، ویژگی ای که آخرین بار در سال ۲۰۱۵ با سری Galaxy Note 5 در سری Galaxy Note مشاهده شد. قیمت این گوشی KRW1،026،500 یا حدود 866 دلار است، اگرچه دریافت آن با قرارداد باعث کاهش آن می شود.

این قیمت ۸۶۶ دلاری برای نمونه 5G و دارای حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت مسلما خیلی بهتر از قیمت ۱۰۰۰ دلاری برای نسخه ۱۲۸ گیگابایت در امریکا (البته آن نسخه هم 5G است اما اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس دارد) بهتر است. نظر شما چیست؟

نوشته گلکسی نوت ۲۰ قرمز در کره جنوبی رونمایی شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.