هیچ کدام از ۴ عضو خانواده آیفون ۱۲ نمایشگر ۱۲۰ هرتز نخواهند داشت؟
1 min read

هیچ کدام از ۴ عضو خانواده آیفون ۱۲ نمایشگر ۱۲۰ هرتز نخواهند داشت؟

وقتی این گزارش را خواندیم که هیچ کدام از ۴ عضو خانواده آیفون ۱۲ نمایشگر ۱۲۰ هرتز نخواهند داشت، به این فکر کردیم که به نظر می رسد اپل می خواهد ریسک بزرگی را بپذیرد. البته از آن جا که پرفروش‌ترین آیفون فعلی یک نمایشگر ۶.۱ اینچی HD از نوع IPS و رفرش ریت ۶۰ هرتز را با حاشیه های نسبتا قابل توجه ارایه می کند (بله، آیفون ۱۱ با قیمت ۷۰۰ دلار برای مدل ۶۴ گیگابایت) به نظر می رسد که کاربر اپل هر آن چه را که این برند درست بداند، درست می داند و از همین بابت ریسک بزرگی شاید نباشد! در حقیقت این گزارش همانقدر برای ما ناامیدکننده است که پلاستیکی ترین گلکسی نوت ۲۰ ناامیدکننده بود!

آیفون ۱۲

آیفون ۱۲

شایعات متعددی حاکی از آن است که آیفون ۱۲ جدید ممکن است اولین گوشی هوشمند اپل باشد که دارای صفحه نمایش با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز است. با این حال، راس یانگ تحلیلگر DSCC، اطلاعات بیشتری را در توییتر منتشر کرده است و ادعا می کند که دستگاه ها اجزای لازم را برای دستیابی به این هدف نمی گنجانند.

در مورد ترکیب آیفون ۱۲ آتی گزارشات بسیاری منتشر شده است. شایعات می گویند که این دستگاه های جدید باتری کمتری نسبت به نسخه قبلی خود دارند، اینکه آنها شارژر یا EarPods را در جعبه ندارند و حتی ممکن است با یک برچسب قیمتی گران تر هم وارد بازار شوند.

با این حال، امروز ما به شایعاتی که به نمایشگر دستگاه ها اشاره دارد، توجه خواهیم کرد. گفته شده است که مدل های رده بالاتر شامل نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز است، اما اکنون راس یانگ می گوید که هیچ سخت افزاری موجود برای هر مدل آیفون ۱۲ برای پشتیبانی از این رفرش ریت بالا وجود ندارد.

ما همچنین چند تصویر جدیدی دیده ایم که ممکن است نمایشگر آیفون های آینده باشد. آقای وایت این تصاویر را در توییتر قرار داد، جایی که می توانیم یک اتصال صفحه نمایش تغییر مکان داده از پایین صفحه نمایش ببینیم، شاید برای بهتر شدن آنتن 5G در دستگاه چنین تغییری ایجاد شده است. این منبع مشهور همچنین خاطرنشان می کند که این نمایشگر با اندازه Face ID مشابه با مدل های قبلی عرضه می شود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید نمایشگر ۶۰ هرتز در آیفون های حتی پرو، ناامیدکننده نیست؟!

نوشته هیچ کدام از ۴ عضو خانواده آیفون ۱۲ نمایشگر ۱۲۰ هرتز نخواهند داشت؟ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.