شیائومی می ۱۰ اکسترم ادیشن را ببینید
1 min read

شیائومی می ۱۰ اکسترم ادیشن را ببینید

امسال شیائومی تلفن های هوشمند و خاصی را به یادبود تولد ۱۰ سالگی این برند به بازار عرضه خواهد کرد: Xiaomi Mi 10 Extreme Commemorative Edition و Redmi K30 Extrem Remimorative Edition این دستگاه ها خواهند بود. حال برخی می گویند در بازار جهانی این دستگاه ها با نام شیائومی می ۱۰ اولترا و ردمی کی ۳۰ اولترا شناخته خواهند شد. امروز اولین تصویر از شیائومی می ۱۰ اکسترم ادیشن منتشر شده که طراحی واقعا اکسترمی هم دارد!

شیائومی می ۱۰ اکسترم ادیشن

مراسم شیائومی ۲۱ مرداد برگزار می شود و زمان انتشار این دستگاه ها هم همزمان با سالگرد ۱۰ سالگی شرکت می باشد. تولیدکننده ترجیح می دهد جزئیات کالاهای جدید را فاش نکند، اما باید اطلاعات مربوط به آنها از منابع داخلی منتشر می شود.

امروز تصویری منتشر شد که جزئیات زیادی راجع به نسخه Xiaomi Mi 10 Extreme Edition منتشر می کند. به طور خاص، ما در مورد این واقعیت صحبت می کنیم که تصمیم گرفته شده است با استفاده از مواد پریمیوم، گوشی هوشمند را از سایر انواع متمایز کنیم.

بنابراین ، تلفن هوشمند در یک نسخه با یک کیس سرامیکی یا با یک قاب پشتی شفاف در دسترس خواهد بود. در حالت اول، کاربران قادر خواهند بود انواع با حافظه 8/256 یا 12/256 گیگابایت را انتخاب کنند. و در دوم – 12/256 یا 16/512 گیگابایت. متاسفانه درباره قیمت صحبتی نشده است.

همراه با این اطلاعات، تصویری از قاب های رسمی هم منتشر شده و بر اساس آنها، علاقه مندان تجسم کردند که Xiaomi Mi 10 Extreme چگونه ممکن است “از پشت” به نظر برسد. اگر آنها نزدیک به وضعیت واقعی باشند، یک بلوک دوربین مستطیلی در قسمت پشتی نصب خواهد شد. بنابراین رندری که از دستگاه در این مطلب می بینید، مفهومی است و شاید با واقعیت تفاوت های اساسی داشته باشد.

اگرچه جذاب خواهد بود، اما به همان اندازه انتظار می رود که بسیار زیاد باشد. مجموعه سنسورهای مربوط به دوربین اصلی نیز شامل پریسکوپ خواهد بود و زوم دیجیتال ۱۰۰ یا ۱۲۰ برابر را فراهم می کند.

به یاد بیاورید که طبق اطلاعات اولیه، شیائومی Mi 10 Extreme Commemorative Edition می تواند تراشه Snapdragon 865یا 865 پلاس را ارائه دهد. علاوه بر پنل AMOLED با وضوح FullHD+ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، همچنین باید باتری 4500 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع ۱۰۰ یا ۱۲۰ وات در آن حضور داشته باشد. یکی از ویژگی های این تلفن هوشمند باید پشتیبانی از شارژر بی سیم سریع 55 واتی باشد.

طرح مفهومی شیائومی می ۱۰ اولترا

طرح مفهومی شیائومی می ۱۰ اولترا

این شرکت اخیرا رسما اعلام کرده است که قصد دارد Mi 10 Extreme Commemorative Edition را در تاریخ ۲۱ مرداد معرفی کند. این تلفن هوشمند جدید دارای نامی طولانی است. و همه به دلیل تمایل به تأکید بر منحصر به فرد بودن “نسخه به یاد ماندنی” است.

رئیس شرکت Lei Jun در توضیح انتخاب نام محصول جدید گفت: این تلفن هوشمند “به انتظارات طرفداران شیائومی اختصاص یافته است”. وی می افزاید: “این برای شما و 10 سال مشترک ما است”.

گوشی هوشمند به یاد ماندنی و اختصاصی باید با نمایشگر 6.67 اینچی وارد شود. آنچه را که این شرکت در رابطه با دوربین اصلی آماده کرده هنوز ناشناخته مانده است. یک محصول ممتاز شیائومی نمی تواند ماژول های متوسط ​​داشته باشد.

شخصی اطمینان می دهد که یک سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی به عنوان سنسور اصلی در قسمت عقب ارایه خواهد شد، اما کسانی هستند که ما را به یک لنز 48 مگاپیکسلی هدایت می کنند. آنچه شیائومی سرانجام ارایه خواهد کرد را ما دقیقا سه شنبه آینده خواهیم فهمید.

نظر شما چیست؟ منتظر شیائومی می ۱۰ اولترا هستید؟ فکر می کنید این طرح مفهومی به واقعیت بپیوندد؟ هر چند یکتا بودنش جذاب بود!

نوشته شیائومی می ۱۰ اکسترم ادیشن را ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.