یک گوشی از وان پلاس با Snapdragon 660 لو رفت

سازنده چینی موبایل های هوشمند، OnePlus، خود را به عنوان یک برند پرچمدار گوشی های هوشمند معرفی کرده است. با این حال، به نظر می رسد این استراتژی برای شرکت کافی نبوده و اکنون زمینه تغییر شکل می دهد. امسال سری OnePlus 8 را ارایه کرده که یک پرچمدار است. با این حال، ماه گذشته، این شرکت همچنین از وان پلاس نورد رونمایی کرد که دومین گوشی هوشمند میان رده این شرکت است. لیست اخیر GeekBench اکنون نشان می دهد که وان پلاس همچنان در این زمینه قدم خواهد برداشت چرا که یک گوشی از وان پلاس با Snapdragon 660 لو رفته است. البته این دور از انتظار نیست چرا که ما می دانیم قرار است دو دستگاه جدید در خانواده وان پلاس نورد ارایه شود.

یک گوشی از وان پلاس با Snapdragon 660

پس از ارایه وان پلاس نورد یک تلفن هوشمند وان پلاس با نام مدل “CLOVER” اکنون در GeekBench دیده شده است. این تلفن هوشمند همچنین از تراشه میان رده Qualcomm یعنی Snapdragon 660 و همچنین ۴ گیگابایت رم بهره می برد. در حالی که OnePlus Nord از 5G پشتیبانی می کند، این تلفن هوشمند از 5G پشتیبانی نمی کند. بنابراین، باید ارزان تر از وان پلاس نورد باشد. در GeekBench، این گوشی وان پلاس دارای امتیاز ۳۳۶ در تست تک هسته ای و ۱۴۹۵ در تست چند هسته ای است.

تراشه کوالکام Snapdragon 660 یک پردازنده برای سه سال گذشته است (اردیبهشت ۹۶) که از فرایند ۱۴ نانومتری استفاده می کند. بدیهی است که وان پلاس یک دستگاه اقتصادی را آماده می کند که برای دستیابی به بازار بار دیگر از آن استفاده می کند.

طی یک ماه، اولین مدل میان رده خود با نام OnePlus Nord را در بازارهای هند و اروپا عرضه کرد. بنیان گذار وان پلاس، کارل پی، این هفته تأیید کرد که وان پلاس مدل های میان رده بیشتری را وارد بازار آمریکای شمالی خواهد کرد. یک منبع قابل اعتمادبه نام Max J. اظهار داشت که وان پلاس در حال توسعه دو مدل میان رده است، به نام های “بیلی 1” و “بیلی 2”. پیش از این، یک توسعه دهنده یک ماشین جدید با نام “بیلی” را با کد OxygenOS 10.5 پیدا کرده است. چیپست آن SM6350 است که کد چیپست Snapdragon 690 می باشد. این تراشه از 5G پشتیبانی می کند البته.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی های حتی اقتصادی تر وان پلاس هستید؟ به هر حال، اپل که اپل بود به سیاست دستگاه اقتصادی روی آورده است، وان پلاس چرا این کار را نکند؟

نوشته یک گوشی از وان پلاس با Snapdragon 660 لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.