5 تکنیک ارزشمند آموزش سئو برای برندسازی
1 min read

5 تکنیک ارزشمند آموزش سئو برای برندسازی

هر دوره آموزشی، تکنیک هایی دارد که به آن، تکنیک های طلایی و ارزشمند می گویند. بکارگیری این ترفندها، شما را چند قدم جلوتر از چیزی که تصور می کنید، می رساند. این داستان برای آموزش سئو نیز صدق می کند. شما می توانید با تکنیک هایی که در این مقاله برای شما فراهم کرده ایم، به بهترین شکل وبسایت خود را بهینه سازی کنید.

قطعا خیلی شما زمان زیادی را برای رسیدن به رتبه های برتر در نتایج گوگل، صرف کرده اید و تمام تلاش خود برای ساخت یک برند در حوزه کسب و کار خود را کرده اید.

اما برخی تکنیک ها برای رساندن شما به قله های موفقیت، نسبت به دیگر مواردی که در دوره های آموزشی سئو گفته می شود، کمک بیشتری می کند. شما در انتهای مقاله به پاسخ سوال های زیر خواهید رسید:

کدام تکنیک های در آموزش سئو از اهمیت بیشتری برخوردار است؟

دیجی کالا، دیوار، نیوسئو و … از چه تکنیک های برای افزایش بازدید سایت استفاده کرده اند؟

چه تکنیک های در برندسازی با سئو، کاربرد بیشتری دارد؟

در ادامه 5 تکنیک کارساز که توسط بزرگان سئو در دنیا توصیه شده است و در دوره آموزش سئو نیز توجه ویژه ای با آن شده است، را با هم بررسی می کنیم

ریسپانسیو بودن صفحات وبسایت؛ کاربردی ترین نکته سئو در سال 2020

شما می خواهید در کسب و کار خود تبدیل به برند شوید. این یک خواسته طبیعی است. اما باید ابتدا بدانید که 90 درصد کاربران شما، از مرورگر موبایل برای جستجو در دنیا اینترنت استفاده می کنند. منظور از ریسپانسیو بودن صفحات سایت، یعنی وب سایت شما به بهترین شکل ممکن برای کاربران، نمایش داده شود. وب سایتی که ریسپانسیو باشد یا به عبارتی موبایل فرندلی (mobile friendly) باشد، یعنی کاربر در بازدید وب سایت شما با مرورگر موبایل و تبلت، دچار مشکل نمی شود. برای ریسپانسیو بودن صفحات باید سورس سایت خود را بهینه سازی کنید. نکات بهینه سازی سورس سرفصل های مهمی دارد، که در دوره های آموزش سئو به طور کامل به آن می پردازند.

سرعت سایت؛ تاثیر فوق العاده اما غیرمستقیم بر رتبه شما در نتایج گوگل

سرعت سایت یکی از سرفصل های بهینه سازی سورس سایت است. اما اینکه چقدر اهمیت دارد، برای شما توضیح خواهیم داد.

قطعا شما تمایل به استفاده از تاکسی که خیلی دیر شما را به مقصد می رساند، ندارید.

قطعا شما تمایلی به استفاده از سیستمی که ویندوز آن خیلی دیر، بالا می آید، ندارید.

در موضوع سایت نیز به همین صورت است. هیچ کدام از ما تمایلی به استفاده از سایتی که سرعت کمی دارد، نداریم. شما زمانی که آموزش سئو را شروع کنید، متوجه یک فاکتور مهم در این رابطه می شوید.

نرخ پرش یا bounce rate فاکتوری است که هر چقدر کاربران بیشتری در لحظه ورود به وب سایت بنا به دلایلی، از آن خارج شوند، آن نیز افزایش می یابد. بالا بودن نرخ پرش، برای سئو سایت و رتبه آن خیلی خطرناک است.

حال اینکه چگونه و چطور آن را کاهش دهیم، مباحثی است که در دوره آموزش سئو به عنوان یک موضوع مهم بیش از ساعت ها، به آن پرداخته می شود.

تولید محتوا با کیفیت؛ راهکاری اساسی برای افزایش باورنکردنی بازدید وبسایت

شما که این مقاله می خوانید، قطعا می دانید که تولید محتوا برای سئو سایت چقدر مهم است. اما زمانی به اهمیت فوق العاده آن پی می برید که اندکی با اساتید بزرگ سئو در دوره های آموزش سئو وب سایت هایی مانند وبسیما، نیوسئو و … همراه باشید. تولید محتوا باکیفیت، کاربردی و آموزنده، قطعا مزیت های زیادی را برای شما به همراه دارد. برخی از نتایج تولید با کیفیت محتوا به شرح زیر است:

  1. افزایش بازدید سایت
  2. افزایش فروش
  3. بالا رفتن فاکتور Time on site و page view
  4. و …

دوره های آموزش سئو وب سایت نیوسئو درباره این سرفصل مهم توضیحاتی را ارائه داده است:

آموزش تولید و سئو محتوا به عنوان پرطرفدارترین سرفصل از تمام سرفصل های دوره آموزش سئو حرفه ای و دیجیتال مارکتینگ مطرح بوده و بازار بسیار مطلوبی در سراسر جهان و مخصوصا ایران دارد. علاوه بر موضوع مذکور از متخصصین تولید و سئو محتوا، همواره به عنوان موثرترین افراد در تیم سایت های بزرگ و مشهور نام برده می شود.

لینک سازی داخلی؛ بهینه سازی راه های ارتباطی بین صفحات سایت

لینک سازی داخلی اگر به صورت اصولی و با توجه به نکات مهم آن ایجاد شود، نتایج فوق العاده ای برای شما دارد. یک استراتژی لینک سازی داخلی هدفمند و اصولی، باید با توجه به اهمیت صفحات سایت، انجام بگیرد. لینک سازی داخلی، فاکتورهای زیادی را تحت تاثیر خود قرار داده و بازدهی های شگفت انگیزی نیز برای شما به همراه خواهد داشت. شما باید راه را برای ربات گوگل هموار کنید تا بهتر بتواند صفحات سایت را کراول کند.

ایجاد حس امنیت در کاربران با داشتن گواهینامه ssl

نداشتن گواهینامه ssl اثرات مخربی برای شما دارد. طبق گفته اساتید دوره های آموزش سئو در آینده ای نزدیک مرورگرها دیگر اجازه ورود کاربران به وب سایت های بدون مجوز ssl را نخواهد داد. این یعنی نصب تابلو منطقه نا امن بر سر ورودی وب سایت شما. برخی از مرورگرها همانند کروم در قسمت آدرس سایت، وب سایتهای بدون گواهینامه را با عبارت Not secure نشان می دهند که حکم همان تابلو منطقه نا امن را برای شما دارد.

مزایای بکارگیری تکنیک های ارزشمند سئو سایت

ما 5 تکنیک و ترفند ارزشمند را برای شما بررسی کردیم. این تکنیک ها، هر کدام به تنهایی، تحول عظیمی را در بهینه سازی وب سایتتان برای موتورهای جستجوگر ایجاد می کند. اما به طور کلی مهمترین مزیت های این تکنیک ها را برای شما لیست می کنیم:

  1. افزایش باورنکردی بازدید وب سایت
  2. کمک به درآمدزایی وب سایت به وسیله مشتری مدار بودن
  3. تبدیل به یک وبسایت ارزشمند برای گوگل و کاربر می شوید
  4. رتبه های برتر نتایج گوگل را از آن خود می کنید

این مزیت ها، زمانی محقق می شود که شما به طور کامل و با جزییات، این تکنیک ها را بدانید و از آن استفاده کنید و همین طور، زمانی که با یک استاد سئو در ارتباط بوده و از آن راهنمایی بگیرید. این ها یعنی شرکت در یک دوره معتبر آموزش سئو برای یادگیری اصولی این تکنیک ها و تحقق رویاهای باورنکردنی خود در آینده ای نه چندان دور است.

نوشته 5 تکنیک ارزشمند آموزش سئو برای برندسازی اولین بار در ترنجی پدیدار شد.