شیائومی می ۱۰ اولترا رسما معرفی شد: شارژر ۱۲۰ وات و نمایشگر ۱۲۰ هرتز با زوم ۱۲۰ برابر

شیائومی ۱۰ اولترا با سه عدد ۱۲۰ مهم معرفی شده است که این دستگاه را پیشرو می کند. شارژر ۱۲۰ وات و نمایشگر ۱۲۰ هرتز با زوم ۱۲۰ برابر مواردی است که پرچمدار مخصوص دهمین سالگردی شیائومی کمک می کند تا از رقبای خود جلوتر باشد. همچنین همین چند دقیقه پیش در ترنجی دیدیم که برترین دوربین موبایل از نگاه DxO متعلق به دوربین Xiaomi Mi 10 Ultra است.

شیائومی می ۱۰ اولترا

شیائومی امروز دهمین سالگرد خود را با رویدادی در چین جشن می گیرد و همچنین یک تلفن مناسب برای معرفی در چنین رویدادی ارایه کرده است. Xiaomi Mi 10 Ultra تمام جدید ممکن است حتی یکی از گوشی های برتر سال باشد.

ما در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ چندین شارژ ازبرندهای مختلف با توان ۱۰۰ وات و بالای آن دیدیم. شیائومی Mi 10 Ultra به لطف شارژر ۱۲۰ وات در این بین یک جایگاه متناسب دارد. به گفته شیائومی، این امر باعث می شود باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت تنها در ۲۳ دقیقه تا ۱۰۰ درصد شارژ شود. همچنین در مدت تنها ۵ دقیقه به ۴۱ درصد ظرفیت شارژ خود می رسد. و بله، شما این شارژر را درون جعبه و به رایگان دریافت می کنید.

شارژ سریع به همین جا ختم نمی شود، زیرا این تلفن همچنین به شارژ بی سیم ۵۰ وات نیز مجهز است که قادر به شارژ کامل تلفن شما در ۴۰ دقیقه است. همچنین شما ویژگی شارژ وایرلس معکوس ۱۰ وات را نیز دارید.

این شرکت همچنین یک شارژر فندکی ۱۰۰ واتی با قیمت 99 یوان (۱۴ دلار) و همچنین یک پد شارژ بی سیم “smart tracking” و یک سرشارژ 55W با قیمت 499 یوان (72 دلار) و 199 یوان (29 دلار) است.

باتری لیتیوم یونی مبتنی بر گرافن

شیائومی ادعا می کند که باتری لیتیوم یونی مبتنی بر گرافن در ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی اولین باتری گرافنی تولید انبوه در صنعت است و می گوید 1000 برابر بیشتر از باتری های سنتی “کربن سیاه” دارد. این برند همچنین گفت که باتری پس از 800 چرخه شارژ و تخلیه باتری در بیش از 90٪ ظرفیت اولیه باقی خواهند ماند.

به نظر می رسد Xiaomi Mi 10 Ultra یک تجربه عکاسی خارق العاده را روی کاغذ ارائه می دهد و از یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی (سنسور 1/1.32 اینچی و OIS) با پیکسل های ۱.۲ میکرومتری بهره می برد. این سنسور که هنوز دقیقا مدلش مشخص نیست، باید تصاویر با پیکسل های ۲.۴ میکرومتری برای عکس های ۱۲ مگاپیکسلی ارائه دهد و این ایده آل برای عکسبرداری در شرایط کم نور یا شرایط نوری خاص است.

بقیه اعضای دوربین پشتی چهارگانه شامل یک دوربین تله فوتو ۴۸ مگاپیکسلی سونی IMX586 (بزرگنمایی دیجیتال 120x ، ویدئو OIS ، 8K)، یک دوربین فوق عریض ۲۰ مگاپیکسلی با دید ۱۲۸ درجه و یک دوربین تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با زوم ۲ برابر اپتیکال است.

در همین حال، سلفی ها با یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی در یک سوراخ کوچک نمایشگر در سمت چپ پنل ثبت می شوند. شیائومی آن را یک دوربین سلفی زیر نمایشگر می نامد، که از نظر فنی صحیح است اما آن “دوربین سلفی زیرنمایشگر”ی نیست که خیلی ها به آن فکر می کنند.

امتیاز DxO شیائومی می ۱۰ اولترا منتشر شد: صدر برای شیائومی

شرکت تست دوربین DxOMark و همچنین امتیاز ۱۳۰ را با افتخار اعلام کرد و آن را به عنوان رهبر جدید در موبایل های هوشمند اعلام کرد. این شرکت توانست امتیاز ۱۴۲ برای عکاسی و ۱۰۶ را برای فیلم برداری کسب کند.

شیائومی می ۱۰ اولترا از طریق مودم X55 و پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ با پشتیبانی از 5G زیر 6 گیگاهرتز ارایه می شود. اگرچه جالب است توجه داشته باشید که این شرکت به احتمال زیاد به دلایل مالی از گزینه Plus استفاده نکرد. شما همچنین برای ذخیره سریعتر نسخه جدید حافظه رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 را دریافت می کنید.

همه این قدرتها دارای یک پنل OLED در اندازه 6.67 اینچی و رزلوشن FHD+ هستند که رفرش ریت ۱۲۰ هرتز را برای تجربه کلی کاربری و گیم پلی نرم تر ارایه می دهد.

از دیگر مشخصات قابل توجه Xiaomi Mi 10 Ultra می توان به قفل چهره مبتنی بر دوربین، سنسور اثر انگشت در صفحه نمایش، فرستند IR همچنین NFC ، بلندگوهای استریو ، Gorilla Glass 6 در پشت و Gorilla Glass 5 در جلو اشاره کرد.

قیمت شیائومی می ۱۰ اولترا

قیمت شیائومی می ۱۰ اولترا

قیمت شیائومی می ۱۰ اولترا

این گوشی با قیمت 5.299 یوان (763 دلار) برای مدل 8 گیگابایت / 128 گیگابایت شروع می شود و همچنین در گزینه 8GB / 256GB یا 12GB / 256GB و مدل 16GB / 512GB نیز در دسترس خواهد بود. دستگاه شیائومی در رنگ های Obsidian Black ، Mercury Silver و در یک نسخه شفاف در دسترس خواهد بود.

نظر شما درباره شیائومی می ۱۰ اولترا چیست؟

نوشته شیائومی می ۱۰ اولترا رسما معرفی شد: شارژر ۱۲۰ وات و نمایشگر ۱۲۰ هرتز با زوم ۱۲۰ برابر اولین بار در ترنجی پدیدار شد.