نمایشگر ۱۲۰ هرتز شیائومی می ۱۰ اولترا ساخت TCL است
1 min read

نمایشگر ۱۲۰ هرتز شیائومی می ۱۰ اولترا ساخت TCL است

درباره سه گانه “۱۲۰” شیائومی می ۱۰ اولترا با هم صحبت کردیم. ابتدا به شارژر ۱۲۰ وات آن پرداختیم. پس از آن دیدیم که آیا زوم ۱۲۰ برابر دیجیتال آن کیفیت خوبی دارد یا نه. حالا اما نوبت به نمایشگر ۱۲۰ هرتز آن می رسد. جالب اینکه بدانید نمایشگر ۱۲۰ هرتز شیائومی می ۱۰ اولترا ساخت TCL است. به نظر می رسد شیائومی حداقل وابستگی به برندهای غیرچینی را در پرچمدار مربوط به دهمین سالگردش استفاده کرده است.

نمایشگر ۱۲۰ هرتز شیائومی می ۱۰ اولترا

دیروز شیائومی با معرفی می ۱۰ اولترا (که متاسفانه منحصر به چین است) دهمین سالگرد خود را جشن گرفت. در حالی که بیشترین توجه به شارژر ۱۲۰ وات و زوم ۱۲۰ برابر آن معطوف است اما صفحه نمایش خمیده آن با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی در اندازه 6.67 اینچی و با پنل OLED نیز سزاوار توجه است. همانطور که اعلام شده است، TCL سازنده پنل است و اخبار را در یک پست وبلاگ در Weibo به اشتراک گذاشته است.

صفحه نمایش Mi 10 Ultra می تواند از رنگ های کامل 10 بیتی بهره ببرد و همچنین از پشتیبانی HDR 10+ برخوردار باشد. این بخش از رنگهای کامل DCI-P3 را پوشش می دهد و نسبت کنتراست 5،000،000:1 و روشنایی حداکثر 1،120 نیت را ارائه می دهد.

در کنار رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، صفحه نمایش در می ۱۰ اولترا از نرخ نمونه گیری لمسی ۲۴۰ هرتز و ۴۰۹۶ سطح روشنایی در حالت خودکار پشتیبانی می کند. از دیگر ویژگی های قابل توجه آن می توان به جبران حرکت MEMC و گواهینامه TUV Rheinland برای کاهش انتشار نور آبی اشاره کرد.

علاوه بر این، TCL همچنین اعلام کرد با تولید موفقیت آمیز اولین پنل LCD خود با یک چانه (حاشیه پایین) 2.4 میلی متر، به یک نقطه عطف جدید رسیده است. این باعث می شود باریکترین پیشنهاد در بازار، حدود 20٪ باریکتر از راه حل های فعلی حتی موجود در محصولات TCL باشد.

این نقطه عطف پس از گذشت بیش از ۲ سال از توسعه و استفاده از معماری COF حاصل شد. هنوز مشخص است چه زمانی TCL این نمایشگر را به بازار عرضه می کند.

نظر شما درباره تصمیم های شیائومی برای تجمیع فناوری های روز “چینی” در می ۱۰ اولترا چیست؟

نوشته نمایشگر ۱۲۰ هرتز شیائومی می ۱۰ اولترا ساخت TCL است اولین بار در ترنجی پدیدار شد.