گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن هم نسخه اگزینوس خواهد داشت
1 min read

گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن هم نسخه اگزینوس خواهد داشت

ما وجود گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن را تأیید کرده بودیم. از آن زمان، برخی از ویژگی ها و مشخصات آن به بیرون درز کرده است. انتظار می رود این محصول آتی سامسونگ جانشین معنوی Galaxy S10 Lite شود و اولین رندر مطبوعاتی آن هفته گذشته به بیرون درز شد. اکنون، یک بخش جالب از اطلاعات در مورد تلفن ظاهر شده است. با این که ما فکر می کردیم گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن فقط با تراشه اسنپدراگون ارایه خواهد شد اما هم نسخه اگزینوس خواهد داشت.

گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن

تاکنون شایعه شده بود که Galaxy S20 Fan Edition فقط دارای پردازنده Snapdragon 865 خواهد بود. اکنون یک تلفن با شماره مدل SM-G780F در پردازنده Geekbench با پردازنده Exynos 990 ظاهر شده است. این مدل جهانی نسخه گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن است و ممکن است از قابلیت اتصال 5G برخوردار نباشد. این لیست همچنین نشان می دهد که این گوشی دارای ۸ گیگابایت رم و اندروید ۱۰ است. این دستگاه در تست CPU تک هسته ای 588 امتیاز و در تست CPU چند هسته ای 588 امتیاز کسب کرده است.

گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن

علاقه مندان به تلفن های هوشمند امیدوار بودند که این شرکت گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن را فقط با پردازنده Snapdragon 865 در سراسر جهان راه اندازی کند. با این حال، وجود یک مدل Exynos 990 می تواند برای بسیاری از افراد شگفت آور شود. پیش بینی می شود این گوشی دارای حافظه داخلی 128 گیگابایت، اسلات کارت حافظه microSD، تنظیم دوربین سه گانه 12MP + 12MP + 8MP در قسمت عقب، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی، نمایشگر Dynamic AMOLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و حسگر اثرانگشت درون صفحه نمایش باشد.

گلکسی S20 Fan Edition همچنین شایعه شده است که دارای درجه IP68 برای گرد و غبار و مقاومت در برابر آب و باتری 4500mAh با شارژ سریع 45W است. این گوشی می تواند در پنج رنگ آبی ، سبز ، نارنجی ، قرمز و سفید در دسترس باشد. قیمت آن حدود 750 دلار است و طبق گزارش ها سامسونگ قصد دارد تا پایان سال جاری 5 میلیون دستگاه از این گوشی را بفروشد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن می تواند برای شما جذاب باشد؟

نوشته گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن هم نسخه اگزینوس خواهد داشت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.