گوشی هوشمند آنر 9A به زودی وارد بازار ایران می‌شود
1 min read

گوشی هوشمند آنر 9A به زودی وارد بازار ایران می‌شود

همزمان با عرضه جهانی گوشی آنر 9A قرار است به‌زودی این محصول هیجان‌انگیز در بازار ایران نیز عرضه شود.

آنر 9A

همانطور که می‌دانید اخیرا در ایران، تقاضا برای خرید گوشی‌های هوشمند میان‌رده اقتصادی و مقرون به‌صرفه بالا رفته است. آنر 9A جدیدترین محصول آنر در بازار ایران است که در رده گوشی‌های مقرون به‌صرفه جای می‌گیرد. آنر سعی کرده تا با جمع‌آوری امکاناتی هیجان‌انگیز در یک گوشی‌ مقرون به‌صرفه، «نهایت تجربه» را برای کاربران خود فراهم کند.

این گوشی تلفن همراه از رابط‌‌کاربری اختصاصی Magic UI 3.1 برپایه اندروید 10 بهره می‌برد.

این گوشی از نمایشگر 6.3 اینچی با رزولوشن 1600 در 720 بهره می‌برد. همچنین وجود ناچ قطره‌ای باعث شده تا این گوشی نمایشگری وسیع‌تر و با راحتی عمل بیشتر به کاربر عرضه کند.

این گوشی مجهز به پردازنده Mediatek Hellio P22 در کنار 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است. همچنین اگر نیاز به حافظه بیشتری داشته باشید، امکان افزودن MicroSD تا 512 گیگابایت در کنار 2 سیم کارت مجزا برای شما فراهم شده است.

آنر توجه ویژه‌ای هم به بخش دوربین داشته و شاهد استفاده از دوربین سه‌گانه با لنز فوق عریض در این محصول هستیم. سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی با لنز نرمال، سنسور 5 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و سنسور 2 مگاپیکسلی برای عمق میدان اجزای تشکیل دهنده دوربین سه‌گانه HONOR 9A هستند. برای دوربین سلفی هم یک سنسور 8 مگاپیکسلی درنظر گرفته شده است. طراحی این گوشی به نحوی انجام شده تا لنز دوربین‌ها کمترین برآمدگی ممکن را داشته باشند.

خوشبختانه HONOR 9A در خصوص امکانات امنیتی هم از سنسور اثر انگشت و هم از سیستم تشخیص چهره بهره‌ می‌برد.

این گوشی در 3 رنگ بسیار جذاب سبز یخی، آبی فانتوم و مشکی به بازار عرضه می‌شود.

همچنین آنر 9A دارای یک باتری 5000 میلی‌آمپری است که قابلیت استفاده به عنوان پاوربانک را نیز دارد. این گوشی از طریق کابل OTG، قابلیت Reverse Charging را به کاربران ارائه می‌کند که احتمالا در مواقع ضروری بسیار کاربردی خواهد بود.

آنر 9A با مدیاتک Helio P22 به قیمت ۱۵۰ دلار رسما معرفی شد

مراسم رونمایی از آنر 9A روز شنبه 25 مرداد ماه ساعت 19 بصورت آنلاین از اینستاگرام و آپارات رسمی آنر، پخش خواهد شد. گفتنی است پیش‌فروش این گوشی در ایران همزمان با رونمایی آغاز می‌شود.

نوشته گوشی هوشمند آنر 9A به زودی وارد بازار ایران می‌شود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.