اولین گوشی با دوربین سلفی زیرنمایشگر یک دستگاه میان رده است

سه روز پیش بود که در ترنجی برای شما نوشتیم اولین گوشی با دوربین زیر نمایشگر ZTE Axon 20 5G خواهد بود. به نظر می رسد که این گوشی یک میان رده است چرا که جدیدترین گزارش به ما می گوید اولین گوشی با دوربین سلفی زیرنمایشگر یک دستگاه میان رده است. خیلی جالب است که اخیرا فناوری های جدید حتی روی میان رده ها معرفی می شوند.

اولین گوشی با دوربین سلفی زیرنمایشگر

گوشی ZTE Axon 20

زد تی ای قبلا تأیید کرده است که در حال آماده سازی اولین گوشی هوشمند جهان با دوربین سلفی زیر نمایشگر است. این می تواند با نام ZTE Axon 20 5G همراه باشد. اکنون این دستگاه در سایت چینی TENAA ظاهر شده است که مشخصات آن را آشکار می کند. مطابق این لیست، Axon 20 5G دستگاه پرچمدار نخواهد بود.

این گوشی با عنوان ZTE A2121، دارای صفحه نمایش OLED در اندازه 6.92 اینچی با رزولوشن 2460 در 1080 پیکسل است. این دستگاه از یک پردازنده هشت هسته ای 2.4 گیگاهرتزی بهره می برد. برای مقایسه، تراشه های پرچمدار مانند اسنپدراگون ۸۶۵ و اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس به ترتیب با کلاک 2.84 گیگاهرتز و 3.1 گیگاهرتز ارایه می شوند. تراشه موجود در ZTE Axon 20 5G می تواند Snapdragon 765G باشد.

گوشی ZTE Axon 20

گوشی ZTE Axon 20

این گوشی در سه مدل حافظه ای رم و ذخیره سازی ذکر شده است: 6، 8 یا 12 گیگابایت رم و 64، 128 یا 256 گیگابایت. قابل ذکر است که فضای ذخیره سازی توسط کارت حافظه جانبی قابل ارتقا وجود خواهد داشت. این دستگاه مجهز به یک دوربین چهارگانه است، که شامل یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی + دوربین 8 مگاپیکسلی با زاویه فوق عریض + ۲ دوربین ۲ مگاپیکسلی عمق سنج و ماکرو است. دوربین سلفی زیر نمایشگر می تواند ۳۲ مگاپیکسلی باشد.

گوشی Axon 20 5G یک باتری ۴۱۲۰ میلی آمپری را با پشتیبانی از شارژ سریع ارایه می کند. علاوه بر این، اندروید ۱۰ را نیز اجرا خواهد کرد. TENAA همچنین وجود یک اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه را تأیید می کند. ZTE هنوز تاریخ عرضه این گوشی را اعلام نکرده است.

نظر شما چیست؟ منتظر این گوشی میان رده پیشرو هستید؟

نوشته اولین گوشی با دوربین سلفی زیرنمایشگر یک دستگاه میان رده است اولین بار در ترنجی پدیدار شد.