موتورولا Moto E7 Plus در واقعیت دیده شد
1 min read

موتورولا Moto E7 Plus در واقعیت دیده شد

هفته گذشته موتورولا Moto E7 Plus در بنچمارک Geekbench با اندروید ۱۰ لو رفت. این دستگاه همراه با پردازنده هشت هسته ای و مجهز به رم ۴ گیگابایتی در این بنچمارک وجود داشته است. اکنون تصویری که توسط Evan Blass در توییتر منتشر شده اطلاعات بیشتری درباره Moto E7 Plus به ما می گوید. موتورولا Moto E7 Plus در واقعیت دیده شده و طراحی کلی آن زبان طراحی قابل شناختن و یکتا موتورولا را نشان می دهد.

موتورولا Moto E7 Plus

موتورولا Moto E7 Plus

این تصویر نشان می دهد که Moto E7 Plus توسط تراشه Snapdragon 460 که در زمستان پارسال معرفی شد، نیرو می گیرد. این چیپست با رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی ارایه خواهد شد. اگرچه ممکن است مشخصات حافظه ای دیگری نیز وجود داشته باشد.

برای عکاسی، Moto E7 Plus با دوربین دوتایی در پشت با ویژگی Night Vision عرضه خواهد شد. واحد اصلی دارای سنسور ۴۸ مگاپیکسلی است اما هدف از ماژول ثانویه در حال حاضر ناشناخته است.

گوشی میان رده موتورولا Moto E7 Plus با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی عرضه می شود، اما ما نمی دانیم سرعت شارژ آن چه خواهد بود. تصاویر قبلی از آنچه که گفته می شود Moto E7 Plus فاش کرده است نشان می دهد که این تلفن هوشمند با نمایشگر دارای ناچ قطره طور، حسگر اثرانگشت نصب شده در پشت و درگاه USB-C همراه خواهد بود.

هنوز هیچ حرفی از موتورولا در مورد E7 Plus در دست نیست، اما از آنجایی که سال گذشته E6 Plus در ماه سپتامبر اعلام شد، اکنون می توانیم هر لحظه شاهد رسمی شدن E7 Plus باشیم.

نظر شما چیست؟ این میان رده ال جی برای شما جذاب است؟

نوشته موتورولا Moto E7 Plus در واقعیت دیده شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.