ال جی K42 اولین گوشی ال جی با دوربین چهارگانه مربعی خواهد بود
1 min read

ال جی K42 اولین گوشی ال جی با دوربین چهارگانه مربعی خواهد بود

طبق گفته ها ال جی در تلاش است تا گوشی هوشمند میان رده را در بازار عرضه کند. گفته می شود این دستگاه LG K42 نام دارد و امروز در وب سایت مجوز FCC رویت شده است. جالب اینکه این ال جی K42 اولین گوشی ال جی با دوربین چهارگانه مربعی خواهد بود.

ال جی K42

صدور گواهینامه FCC برای LG K42 بسیاری از مشخصات و ویژگی های اصلی آن را فاش کرده است. ال جی K42 طبق گواهینامه، دارای یک دوربین اصلی چهارگانه و دارای باتری ۳۹۰۰ میلی آمپر ساعتی است. پایین تر می توانید نگاهی به صدور گواهینامه FCC برای گوشی هوشمند آینده LG K42 بیندازید.

همانطور که در تصاویر مجوز FCC مشاهده می شود، ال جی K42 دارای یک دوربین پشتی چهارگانه است که در گوشه سمت چپ بالای قسمت عقب دستگاه قرار خواهد گرفت. دستگاه در دو مدل عرضه خواهد شد – LM-K420HMW – مدل دو سیم کارت و LM-K420HM – مدل سیم کارت واحد.

در بخش باتری دستگاه، ال جی K42 با باتری ۳۹۰۰ میلی آمپر ساعتی تولید می شود که شارژ ۱۰ واتی را هم برای شارژ شدنش در اختیار شما قرار می دهد. در بخش نرم افزار، ال جی K42 جدیدترین سیستم عامل گوگل برای موبایل یعنی اندروید ۱۰ (هنوز اندروید ۱۱ ارایه رسمی نشده است) را به همراه حضور بهزیستی دیجیتال گوگل در منوی تنظیمات، ارایه می کند.

اگرچه به پردازنده دستگاه اشاره ای نشده است، اما مشخص است که LG K42 دارای ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است. با این حال، ما می توانیم انتظار داشته باشیم که این دستگاه در مدل های با حافظه های متنوع تری نیز به بازار عرضه شود، اما فعلا نمی توان گفت که این امر به طور قطع قابل قبول است.

در حال حاضر این تقریبا همه چیزهایی است که در مورد گوشی هوشمند ال جی K42 موجود داریم اما مشخصا در کارخانه شایعات، اطلاعات بیشتری برای این محصول ال جی ارایه خواهد شد.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی جدید ال جی هستید؟ سری K ال جی برای شما جذاب بوده اند؟

نوشته ال جی K42 اولین گوشی ال جی با دوربین چهارگانه مربعی خواهد بود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.