گلکسی S21 بدون دوربین ToF ارایه خواهد شد

به نظر می رسد دستگاه های سامسونگ برای مدتی قرار نیست حسگرهای ToF را ارایه دهند. در جدیدترین شایعات گفته می شود که گلکسی S21 بدون دوربین ToF ارایه خواهد شد. این دوربین برای شناسایی فضا در جهت استفاده در مصارف AR و VR کاربرد دارد.

گلکسی S21

برخی از جدیدترین سری پرچمداران این شرکت بدون دوربین ToF ارایه شده است و اکنون، طبق یک گزارش اخیر ممکن است مجبور شویم حتی بیشتر از زمان دریافت این ویژگی صبر کنیم، زیرا گلکسی S21 سامسونگ آینده نیز می تواند ToF را ارایه نکند.

طبق منابع صنعت به نقل از The Elec، سامسونگ Galaxy S21 بدون دوربین ToF و دقیقا مانند سری Galaxy Note 20 سامسونگ وارد بازار خواهد شد. طبق گزارش ها، سامسونگ تصمیم گرفت این سنسورها را از این دستگاهها خارج کند زیرا آنها استفاده زیادی وجود ندارد و سنسورها به اندازه فناوری AR اپل قدرتمند نیستند.

دوربین ToF

مسئله اساسی این است که سامسونگ از فناوری ToF غیرمستقیم استفاده کرده است، اما به اندازه فناوری ToF مستقیم اپل قدرتمند نیست. اپل موفق شد از سونی دسترسی انحصاری به این سنسورها داشته باشد ، بنابراین سامسونگ نمی تواند واقعا رقابت کند. بنابراین غول فناوری کره تصمیم گرفته است منتظر بماند و ببیند اپل از این سنسورها در دستگاه های آیفون آینده استفاده می کند. سپس مجدداً بررسی خواهد کرد که آیا سنسورهای ToF را در محصولات می گنجاند یا خیر.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که وجود دوربین ToF در خرید شما چقدر تاثیر دارد؟ فکر می کنید فروش گلکسی S21 از این دوربین، متاثر شود؟

نوشته گلکسی S21 بدون دوربین ToF ارایه خواهد شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.