به گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن سلام کنید

شایعات درباره گلکسی S20 Fan Edition پیچیده است. امروز اما با ارایه رندرهای معتبر، می توانید به گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن سلام کنید. این دستگاه به صورت کلی در بخش طراحی به گلکسی نوت ۲۰ عادی، شبیه به نظر می رسد اما با طراحی دوربین ساده تر!

گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن

گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن

گلکسی S20 Fan Edition تواند جایگزینی با هزینه کمتر برای نسخه اصلی باشد و اکنون به نظر می رسد ما با طراحی دقیق آن رو به رو هستیم.

این رندرها از OnLeaks و Pricebaba منتشر شده و Galaxy S20 FE 5G را نمایش می دهند. این دستگاه دارای صفحه نمایشی تقریبا ۶.۴ اینچی، آرایه دوربین آشنا و سایر ویژگی های طراحی خانواده گلکسی S20 است، اما می تواند مانند گلکسی نوت ۲۰ به جای شیشه از پلاستیک مات استفاده کند. بنابراین برای قیمت حدود ۷۵۰ دلار سامسونگ ترجیح داده این کاهش کیفیت طراحی را اعمال کند.

بقیه کاهش هزینه ها ممکن است از طریق حافظه و دوربین ها باشد. مانند گلکسی S10 Lite شاید لازم نباشید که پردازنده رده پایین تر را ارایه کند. حتی شاید مجبور نباشید از صفحه نمایش 120Hz دوری کنید. در عوض، ممکن است شما با کاهش رم 6 گیگابایتی تا 8 گیگابایتی کار کنید. همچنین باید یک آرایه دوربین عقب نسبتاً ساده را دریافت کنید که می تواند شامل یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی (با توجه به Ice Universe) ، یک فوق عریض ۱۱ مگاپیکسلی و یک تله ۸ مگاپیکسلی با بزرگنمایی اپتیکال ۳ برابر باشد.

در این بین GalaxyClub ادعا کرد که این دستگاه باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد که می تواند عمر باتری خیلی خوبی را فراهم کند.

منابع اظهار داشته اند که سامسونگ می تواند S20 FE 5G را در ماه اکتبر با قیمت حدود 750 دلار در کره جنوبی عرضه کند. هنوز مطمئن نیستیم که این تلفن به بازار جهانی می آید اما اگر این کار را انجام دهد، می تواند شکاف آشکار را پر کند. بین سری S20 با قیمت ۱۰۰۰ دلاری و تلفن های رده متوسط ​​مانند ۶۰۰ دلار گلکسی A71 5G شکافی وجود دارد. یک عضو جدید خانواده گلکسی S20 می تواند به کسانی که سرعت سطح پرچمدار را می خواهند داد و به فناوری نمایشگر اهمیت می دهند را با قیمت کمتری به آرزوهایشان برساند.

نظر شما درباره گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن چیست؟

نوشته به گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن سلام کنید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.