هواوی میت ۴۰ پرو با ۸۴۰ دلار می خواهد خیلی وسوسه کننده ظاهر شود
1 min read

هواوی میت ۴۰ پرو با ۸۴۰ دلار می خواهد خیلی وسوسه کننده ظاهر شود

می دانیم که مسئله نبود گوگل پلی سرویس روی گوشی های هواوی مقداری برای خریداران نگران کننده است. به نظر می رسد که هواوی می خواهد این موضوع را با قیمتی شیرین برطرف کند. جدیدترین شایعه می گوید که هواوی میت ۴۰ پرو با ۸۴۰ دلار می خواهد خیلی وسوسه کننده ظاهر شود.

هواوی میت ۴۰ پرو

معرفی تلفن های هوشمند پرچمدار جدید هواوی در ماه سپتامبر پیش بینی می شود، در همین حال منابع آگاه همچنان به ارائه اطلاعاتی در مورد آنچه ارایه خواهد شد، می پردازند. پیش از این مشخص شده است که این خط شامل چهار مدل خواهد بود که در آن علاوه بر نسخه پایه و Pro مدل های ، Mate 40 Pro Plus و Huawei Mate 40 Porsche Edition Special ارائه خواهد شد. کلیه موارد جدید باید یک تراشه Kirin 9000 (یا Kirin 1000) مجهز می شوند. علاوه بر این حداقل 8/12 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه در آن ها وجود خواهد داشت

هواوی Mate 40 با صفحه نمایش 6.67 اینچ مسطح و رفرش ریت ۹۰ هرتز ارایه خواهد شد. علاوه بر این می دانیم که باتری ۴۳۰۰ میلی آمپری و دوربین عقب سه گانه با مشخصات دوربین اصلی 50MP به همراه 20MP (دوربین زاویه دید عریض) + 8MP (پریسکوپ با بزرگنمایی اتپتیکال) خواهند بود.

نسخه Pro باید به صفحه نمایش خمیده تر 90 هرتزی، باتری 4600 میلی آمپر ساعتی، دوربین جلوی 32 مگاپیکسلی و دوربین عقب چندگانه مجهز باشد که از سنسور ToF و دوربین پریسکوپی با بزرگنمایی نوری ۵ برابری برخوردار خواهد بود. انتظار می رود بسته به ظرفیت ذخیره سازی، Huawei Mate 40 Pro بین 860 تا 1.065 دلار قیمت گذاری شود.

در تاریخ ۲۵ شهریور ۹۹ این شرکت می تواند تراشه پرچمدار Kirin 9000 یا (Kirin 1000) را معرفی کند و احتمالا تاریخ انتشار هواوی میت 40 در همان روز اعلام شود.

به گفته مدیرعامل هواوی، یو چنگدونگ درآمد فروش محصولات مصرفی هواوی در نیمه اول سال 255.8 میلیارد یوان (36.8 میلیارد دلار) بوده است. علاوه بر این ، این شرکت حدود 105 میلیون دستگاه فروخته است. وی همچنین فاش کرد که سری Huawei Mate 40 از تراشه Kirin 9000 استفاده خواهد کرد. این آخرین نسل از تراشه های پرچم دار Kirin در حال حاضر خواهد بود. این امر به دلیل ممنوعیت اخیر هواوی توسط دولت ایالات متحده است. یو چنگدونگ گفت كه تراشه های رده بالا كایرین موجودی زیادی ندارند و به زودی تولید هم وجود نخواهد داشت.

اخیراً، گزارشی اخیر از طرف evleaks مدعی شده است که هواوی میت ۴۰ به طور گسترده در دسترس نخواهد بود. این امر به این دلیل است که هواوی تراشه کافی برای تولید این تلفن هوشمند ندارد. گزارش های قبلی نشان می دهد که Mate 40 و مدل پرو از رابط کاربری های متفاوتی استفاده می کنند. در حالی که Mate 40 Pro از EMUI 11 (اندروید ۱۱) استفاده می کند ، Mate 40 با سیستم EMXI 10.x ارائه می شود.

رابط کاربری EMUI 11 در کنفرانس توسعه دهندگان Huawei یا (HDC) که از 12 سپتامبر برگزار می شود، رسمی خواهد شد. نظر شما چیست؟ منتظر پرچمدارن جدید هواوی هستید؟

نوشته هواوی میت ۴۰ پرو با ۸۴۰ دلار می خواهد خیلی وسوسه کننده ظاهر شود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.