حق اختراع هواوی برای گوشی تاشو با قلم
1 min read

حق اختراع هواوی برای گوشی تاشو با قلم

شایعه شده است که هواوی مدتی است که روی یک تلفن هوشمند تاشو با شیشه UTG کار می کند. امشب ما می توانیم نگاهی به حق اختراع هواوی برای گوشی تاشو با قلم داشته باشیم. طرحی که شاید هواوی با آن دوباره بازگشت شکوهمندی به بازار گوشی های تاشو داشته باشد.

حق اختراع هواوی برای گوشی تاشو با قلم

در حال حاضر ، ما یک حق ثبت اختراع از CNIPA (اداره ملی مالکیت معنوی چین) داریم که به ما امکان می دهد تصوری درباره Mate X2 را از طریق چندین رندر داشته باشیم. این رندرها یک برجستگی در کنار صفحه اصلی و همچنین یک قلم را نشان می دهد. روی محفظه قلم همچنان یک نمایشگر دیگر وجود دارد که احتمالا در حالت باز و بسته اطلاعات مورد نیاز را نشان می دهد.

حق ثبت اختراع از آن به عنوان “صفحه نمایش متصل” یاد می شود که منوهای متنی و اطلاعات برنامه های اضافی را به همراه خواهد داشت. این دستگاه همچنین دارای دو دوربین سلفی جلوی گوشی است در حالی که پشت گوشی با چهار ماژول دوربین همراه است. همانطور که می بینید صفحه نمایش کوچک از صفحه اصلی برجسته تر است در حالی که در قسمت پایین آن قلم وجود دارد.

اگر این حق ثبت اختراع راه خود را به خطوط تولید هواوی پیدا کند، می تواند اولین گوشی تاشو با قلم باشد. نظر شما چیست؟ فکر می کنید هواوی می تواند این دستگاه را در مقیاس انبوه تولید کند؟ به هر حال می دانیم که همه حق اختراع ها قرار نیست به واقعیت تبدیل شوند.

نوشته حق اختراع هواوی برای گوشی تاشو با قلم اولین بار در ترنجی پدیدار شد.