رنگ بندی گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن را ببینید

ما درباره Galaxy S20 FE شایعات متعددی شنیده ایم. حتی ۳ روز پیش رندرهای قابل اعتماد این دستگاه را دیدیم. امروز اما می توانید رنگ بندی گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن را ببینید. سامسونگ ۶ رنگ متنوع برای این دستگاه انتخاب کرده که ترنجی (!) هم یکی از آن هاست.

رنگ بندی گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن

رنگ بندی گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن

این رندرها گزارش های قبلی را تأیید می کند. گلکسی S20 Fan Edition یک صفحه نمایش با سوراخی برای دوربین سلفی را در خود جای داده است که شایعه شده دارای رزولوشن FHD+ و رفرش ریت 120Hz بوده و اندازه آن ۶.۴ یا ۶.۵ اینچ خواهد بود.

در پشت، ما یک دوربین سه گانه داریم که به صورت عمودی در گوشه بالا سمت چپ تنظیم شده است و گفته می شود ترکیبی از یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اصلی، یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی زاویه دید عریض و یک دوربین تله ۸ مگاپیکسلی با ۳ برابر زوم اپتیکال است.

سامسونگ Galaxy S20 Fan Edition دارای دکمه پاور و تنظیم صدا در سمت راست است که درگاه USB-C در پایین آن قرار دارد. در ابتدا این تلفن هوشمند شایعه شده بود که یک اسنپدراگون ۸۶۵ را در اختیار دارد اما اخیرا با یک تراشه Exynos 990 هم در بنچمارک Geekbench مشاهده شد.

از سایر مشخصات شایعه شده در مورد Galaxy S20 Fan Edition می توان به مقاومت در برابر آب با گواهی IP68 و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. این دستگاه در دو نسخه 4G و 5G در دسترس خواهد بود و طبق گزارش ها در ماه اکتبر با برچسب قیمت KRW900،000 یا (760 دلار / 640 یورو) وارد بازار خواهد شد.

نظر شما چیست؟ منتظر نسخه طرفداران گلکسی اس ۲۰ هستید؟

نوشته رنگ بندی گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن را ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.