ساعت هوشمند هواوی واچ فیت (Huawei Watch Fit) در راه است

هواوی در حال حاضر مشغول تولید نسل بعدی ساعت هوشمند ورزشی خود با نام هواوی واچ فیت (Huawei Watch Fit) است. این اولین بار نیست که ما در مورد این پوشیدنی جدید می شنویم. هفته گذشته، یک گزارش گسترده تصاویر و مشخصات محصول را ارائه داد. به این ترتیب مشخصا مطمئن هستیم که ساعت هوشمند هواوی واچ فیت (Huawei Watch Fit) در راه است.

ساعت هوشمند هواوی واچ فیت

ساعت هوشمند هواوی واچ فیت

جالب توجه این واقعیت است که به نظر می رسد مانند ساعت هوشمند خواهد بود اما در واقعیت هنوز هم ردیاب تناسب اندام شما است. اکنون این ساعت هوشمند و ردیاب تناسب اندام راهی لیست بلوتوث SIG شده است.

این اطلاعات از یک کاربر توییتر Venkatesh Babu.G یا (@ smartvenkat95) منتشر می شود کند. هواوی Watch Fit آتی در لیست بلوتوث SIG با شماره مدل TIA-B09 ظاهر شده است. هواوی Watch Fit ویژگی “SmartWatch” را به عنوان نام محصول دارد. متأسفانه، این لیست چیز دیگری در مورد محصول نشان نمی دهد. این نشان می دهد که این محصول اکنون به پرده برداری رسمی خود نزدیک شده است.

گزارش قبلی ادعا می کند که Watch Fit در ماه سپتامبر به بازار عرضه می شود. اگر اینگونه باشد، باید در هفته های آینده اطلاعات بیشتری را ببینیم.

همانطور که قبلا نیز اشاره شد، سازنده گوشی های هوشمند چینی با محصول جدید خود با رویکرد طراحی جدید روبرو شده است. به جای صفحه مربع یا دایره ای ما به شاسی مستطیل شکل با عناصری نگاه می کنیم که ظاهراً از Apple Watch قرض گرفته شده است.

ساعت هوشمند هوایو Watch Fit از پنل AMOLED ذز اندازه 1.64 اینچی با رزولوشن 456 در 280 پیکسل بهره می برد. این دستگاه با تمام سنسورهای استاندارد مانند شتاب سنج ، فشارسنج ، سنسور نور محیط ، GPS و حسگر ضربان قلب مجهز است. ما همچنین مقاومت در برابر آب 5ATM را هم شاهد هستیم

همانطور که از پسوند نام این دستگاه یعنی Fit مشخص است دستگاه بر روی تناسب اندام متمرکز خواهد بود. این گجت پوشیدنی می تواند پیاده روی، دویدن، شنا و دوچرخه سواری را ردیابی کند. از نظر باتری، تقریبا ۱۰ روز با یک بار شارژ ارایه خواهد کرد. ما همچنین به دلیل گزارش قبلی، محتوای جعبه محصول را می شناسیم.

ما شارژر و کابل شارژ را درون جعبه دستگاه شاهد خواهیم بود. تصاویر رندر نشت شده چهار گزینه مختلف رنگ را به نمایش می گذارند و با توجه به اینکه هواوی است، می توانیم موارد بیشتری را ببینیم. هسته اصلی این گجت پوشیدنی سیستم عامل HarmonyOS بوده که نرم افزار داخلی این شرکت است. سرانجام، “ساعت هوشمند” با برچسب قیمت 119 یورویی در اروپا ارایه خواهد شد.

نظر شما درباره طراحی این ساعت هوشمند چیست؟

نوشته ساعت هوشمند هواوی واچ فیت (Huawei Watch Fit) در راه است اولین بار در ترنجی پدیدار شد.