تراشه اسنپدراگون ۸۶۰ با اوپو Reno 5 Pro ارایه خواهد شد؟
1 min read

تراشه اسنپدراگون ۸۶۰ با اوپو Reno 5 Pro ارایه خواهد شد؟

اولین مرتبه دو هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم اسنپدراگون ۸۶۰ یا اسنپدراگون ۸۷۵ لایت در دست توسعه است. امروز اما شایعاتی منتشر شده که به نظر می رسد تراشه اسنپدراگون ۸۶۰ با اوپو Reno 5 Pro ارایه خواهد شد. این دستگاه همراه با مدل پریمیوم تر خود یعنی Reno 5 Pro Plus ارایه خواهند شد.

تراشه اسنپدراگون ۸۶۰

اخیرا Oppo از گوشی های هوشمند Reno 4 خود در چین و همچنین در بازارهای جهانی رونمایی کرد. سری اوپو Reno 4 در مناطق مختلف طراحی ها و مشخصات مختلفی را ارایه کرده است.

شاید شنیدن درباره سری Oppo Reno 5 پس از سری رینو ۴ می تواند برای بسیاری تعجب آور باشد، اما آنچه اتفاق افتاده، اتفاق افتاده است. گزارش پیرامون سری اوپو Reno 5 قبلا در اینترنت منتشر شده است. امروز گزارشی دریافت کردیم که نشان می دهد دستگاه های مختلف سری Reno 5 با چه پردازنده هایی روبرو می شوند.

طبق این گزارش، در خانواده گوشی های اوپو Reno 5 گوشی های هوشمند سه دستگاه وجود دارد که با نام های OPPO Reno 5 ، OPPO Reno 5 Pro و OPPO Reno 5 Pro Plus ارایه خواهند شد.

بنابراین، این بار یک دستگاه اضافی وجود خواهد داشت، که نباید تعجب آور باشد زیرا تقریبا همه تولید کنندگان تلفن های هوشمند اکنون به دنبال یک “Pro Plus” یا “Ultra” از انواع پرچمداران خود در بازار هستند.

گفته می شود مدل پایه این خانواده یعنی OPPO Reno 5 با تراشه اسنپدراگون ۷۷۵ به بازار می آید. از طرف دیگر، OPPO Reno 5 Pro از پردازنده اسنپدراگون ۸۶۰ مجهز خواهد شد.

سرانجام، اوپو Reno 5 Pro Plus نیز مطابق با گزارش مذکور احتمالا روی پردازنده اسنپدراگون ۸۶۰ ارایه خواهد شد. باید در نظر داشته باشید که تأیید این نشت بسیار زود است، زیرا سری اوپو Reno 5 ممکن است مدت زمان قابل توجهی را برای ارایه به بازار نیاز داشته باشد. بنابراین توجه داشته داشته باشید که شاید این گزارش خطا داشته باشد.

نظر شما چیست؟ دوست دارید چه تراشه ای در موبایل شما باشد؟

نوشته تراشه اسنپدراگون ۸۶۰ با اوپو Reno 5 Pro ارایه خواهد شد؟ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.