قیمت خانواده آیفون ۱۲ از ۷۰۰ تا ۱۴۰۰ دلار خواهد بود
1 min read

قیمت خانواده آیفون ۱۲ از ۷۰۰ تا ۱۴۰۰ دلار خواهد بود

در گذشته، دانستن چیزی درباره محصول آینده اپل بسیار دشوار بود. اما اکنون، هر روز ما در مورد سری آیفون ۱۲ آتی گزارش های زیادی داریم. در واقع، ما تقریبا همه چیز را در مورد این تلفن ها می دانیم ولی هنوز ناشناخته هایی وجود دارد. امروز همراه با ارایه رندر جدیدی از این ۴ آیفون، می شنویم که قیمت خانواده آیفون ۱۲ از ۷۰۰ تا ۱۴۰۰ دلار خواهد بود. پیش از این نیز درباره این رده قیمتی شنیده بودیم و تقریبا شبیه به چیزی است که همین الان داریم.

قیمت خانواده آیفون ۱۲

همانطور که مشاهده می کنید، تصویر بالا ۴ مدل آیفون ۱۲ را نشان می دهد. در آیفون ۱۲ هنوز از دوربین دوگانه اصلی استفاده شده در آیفون ۱۱ استفاده شده بود. طراحی جلوی چهار آیفون ۱۲ از طراحی استاندارد شناخته شده فعلی استفاده می کند. همچنین باید توجه داشته باشیم که مساحت “ناچ” کاهش نیافته است.

در مورد ابعاد دستگاه آنطور که قاب منتسب به آیفون ۱۲ پرو مکس در کنار گلکسی نوت ۲۰ اولترا قرار داده شده است، به ما می گوید طول آیفون ۱۲ پرو مکس کوچکتر از مدل گلکسی نوت ۲۰ اولترا سامسونگ است. اما عرض آن بزرگتر است و ضخامت دو گوشی مشابه است.

گفته می شود که قاب آیفون ۱۲ پرو مکس نشان می دهد که این گوشی از سه دوربین اصلی برخوردار است. این مطابق با رندر فوق و گزارش های قبلی است. سوراخ کوچک در قسمت بالا برای فلاش و سوراخ کوچک در سمت راست برای میکروفون قرار دارد. همچنین سوراخ کوچک در پایین ممکن است برای سیستم LiDAR باشد.

با توجه به شایعات، خانواده آیفون ۱۲ با تراشه اپل A14 همراه خواهد بود و با حافظه ۶ گیگابایتی همراه شده است. این گوشی از 5G پشتیبانی می کند. به غیر از سه دوربین عقب به همراه دوربنی LiDAR، نمایشگر OLED در اندازه 6.1 یا 6.7 اینچی ۶۰ هرتز نیز استفاده شده است و عمر باتری باید بسیار بهبود یابد. همچنین از شارژ بی سیم دو طرفه پشتیبانی می کند.

پیش بینی می شود اپل سری جدید آیفون ها را در ماه سپتامبر یا اکتبر منتشر کند و امروز، ما همچنین در مورد قیمت گذاری آن اطلاعات کسب کرده ایم. آیفون ۱۲ بالاخره از حداقل حافظه ۶۴ گیگابایتی به حافظه ۱۲۸ گیگابایتی ارتقا پیدا خواهد کرد و قیمت آن از ۷۰۰ دلار تا حداکثر ۱۴۰۰ دلار است.

نظر شما چیست؟ قیمت گذاری آیفون ۱۲ را می پنسدید؟

نوشته قیمت خانواده آیفون ۱۲ از ۷۰۰ تا ۱۴۰۰ دلار خواهد بود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.