قیمت گلکسی M51 در هند احتمالا ۳۲۳ دلار خواهد بود

ما مدت زیادی است که می دانیم گلکسی M51 باید ارایه شود. امشب قیمت و تاریخ عرضه سامسونگ گلکسی M51 در هند فاش شده است. این گوشی تاریخ ۲۰ شهریور در هند معرفی خواهد شد. در مورد قیمت باید گفت که این دستگاه می تواند گران ترین عضو خانواده خود باشد اما در عین حال خیلی هم گران نیست. گفته می شود قیمت گلکسی M51 در هند احتمالا ۳۲۳ دلار خواهد بود. این برای مشخصاتی همچون اسنپدراگون ۷۳۰ و باتری ۷۰۰۰ میلی آمپری حتی جالب است.

قیمت گلکسی M51

قیمت این گوشی ممکن است در هند حدود 23990 روپیه باشد. در این صورت، تقریبا در قیمت دستگا هایی مانند Galaxy A51 است، که با قیمت اولیه 23999 روپیه در هند ارایه شد. پیش بینی می شود که سامسونگ گلکسی M51 با مشخصات میان رده از قبیل اسنپدراگون ۷۳۰، دوربین ۶۴ مگاپیکسلی و باتری ۷۰۰۰ میلی آمپر ساعتی ارایه شود.

گفته می شود که سامسونگ Galaxy M51 از صفحه نمایش Infinity-O AMOLED بهره می برد که در اندازه 6.67 انتخاب شده است و دارای رزولوشن FullHD + و دارای سوراخ گوشه ای برای دوربین سلفی است.

ظاهرا این گوشی Snapdragon 730 را به جای چیپست اگزینوس، همراه با حافظه رم ۶ یا ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی ارایه خواهد داد. این تلفن به احتمال زیاد از مموری کارت پشتیبانی می کند تا فضای بیشتری را ذخیره کند. علاوه بر این، انتظار می رود که سامسونگ گلکسی M51 با رابط کاربری One-UI مبتنی بر Android 10 مجهز شود.

ما ماه گذشته گزارش داده بودیم که گلکسی M51 به یک دوربین چهارگانه مجهز خواهد بود که شامل یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی اصلی ، دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین عمق سنج و دوربین ماکرو است. ما همچنین تأیید کرده بودیم که این تلفن هوشمند از حالت دوربین Single Take برخوردار است که مجموعه ای از عکس ها و فیلم ها را از دیدگاه ها و فیلترهای مختلف ثبت می کند.

سایر مشخصات Galaxy M51 ممکن است شامل یک اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش ، GPS ، LTE ، Wi-Fi ac ، بلوتوث 5.0 ، NFC ، درگاه USB Type-C و جک هدفون باشد. همچنین باتری ۷۰۰۰ میلی آمپری با شارژر ۲۵ واتی می تواند برای کسانی که عمر باتری برای آن ها خیلی مهم است، وسوسه کننده باشد.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی M51 با این قیمت هستید؟

نوشته قیمت گلکسی M51 در هند احتمالا ۳۲۳ دلار خواهد بود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code