گوشی تاشو ارزان سامسونگ در راه است
1 min read

گوشی تاشو ارزان سامسونگ در راه است

اگر به یاد داشته باشید ما مدتی گزارش هایی درباره گلکسی فولد لایت یا یک گوشی تاشو ارزان سامسونگ می شنیدیم. هنوز این دستگاه معرفی نشده است. امروز گزارشی منتشر شده که می گوید گوشی تاشو ارزان سامسونگ در راه است. براساس این گزارش، سامسونگ در حال کار بر روی یک تلفن هوشمند جدید تاشو است که به لحاظ قیمتی افراد بیشتری قادر به تهیه آن هستند.

گوشی تاشو ارزان سامسونگ

گزارشی از SamMobile عنوان کرده است که تلفن های هوشمند تاشو در حال حاضر گران هستند، اما ممکن است این روند به زودی تغییر کند چرا که شاید یک تلفن هوشمند جدید تاشو ارزان قیمت در دست سامسونگ باشد. این سایت فاش کرد که این غول فناوری دارای یک دستگاه جدید در چنته است که با شماره مدل SM-F415 در دست توسعه بوده ولی هنوز تاریخ معرفی مشخصی ندارد.

حتما می دانید که که “F” در این شماره مدل اشاره به “تاشو” بودن دارد. این گزارش حاکی است، این روند برای تلفن های هوشمند تاشو این شرکت اتخاذ شده است.

برای مثال Galaxy Fold نسل اول دارای شماره مدل SM-F900 بود، در حالی که Galaxy Z Flip دارای شماره مدل SM-F700 است. همچنین جالب است بدانید که Galaxy Z Fold 2 جدید دارای شماره مدل SM-F916 است. با توجه به عدد 4 در ابتدای بخش عددی این مدل می توان گفت انتظار یک دستگاه میان رده را باید داشته باشید.

گذشته از شماره مدل، وب سایت همچنین مجوز Wi-Fi را برای دستگاهی با شماره مدل “SM-F415F / DS” کشف کرد. این سند نشان می دهد که دستگاه بر روی اندروید ۱۰ ارایه خواهد شد. همچنین نشان می دهد که از Wi-Fi b-g /n/ac و Wi-Fi Direct دو باند بهره می برد.

نظر شما درباره گوشی تاشو ارزان سامسونگ چیست؟ منتظر آن هستید؟

نوشته گوشی تاشو ارزان سامسونگ در راه است اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code