پوکو ایکس ۳ با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی و شارژر ۳۳ واتی دیده شد

به نظر می رسد که پوکو می خواهد کمتر به ری-برندینگ محصولات ردمی و شیائویم بپردازد. امشب پوکو ایکس ۳ با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی و شارژر ۳۳ واتی دیده شده است که شبیه به میان رده های ردمی می ماند اما حقیقتا چنین محصولی قبلا در محصولات مشابه دیده نشده است. اینکه پوکو یک موبایل با DNA خود تولید کند مسلما جذاب خواهد بود.

پوکو ایکس ۳

پوکو ایکس ۳

یک تلفن جدید از Poco برای تست به FCC رسیده است. این احتمالاً Poco X3 خواهد بود، اگرچه در حال حاضر فقط می توانیم از مدل مدل آن M2007J20CG مطمئن باشیم.

نام تجاری “POCO” در پشت دستگاه کاملا واضح است. این شماتیک از پنل عقب به طرز شگفت انگیزی بزرگ و عجیب است و حتی شامل “دوربین فوق العاده ۶۴ مگاپیکسلی AI” نیز بر روی برچسب است. اگر به یاد داشته باشید پوکو X2 همچنین دارای یک دوربین 64 مگاپیکسلی بود.

کمی کاوش بیشتر نشان می دهد که این گوشی با پشتیبانی از شارژ ۳۳ وات با مشخصات ۱۱ ولت در ۳ آمپر دارای باتری ۵۱۶۰ میلی آمپری خواهد بود. برای مقایسه، Poco X2 دارای یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با شارژ 27W است.

اسناد FCC در مورد Poco X3 اطلاعات کمی بیشتری را فاش می کنند. در کنار اتصال 4G (این یک تلفن دو سیم کارت است)، Wi-Fi 5 یا (ac) و بلوتوث 5.1 نیز وجود دارد. نسخه J20CT این دستگاه از LTE Band 41 پشتیبانی می کند، که به عنوان مثال توسط Vodafone Idea و BSNL در هند استفاده می شود.

مشخصات اصلی دوربین ۶۴ مگاپیکسلی و 33W شارژ با یک شایعه از هفته گذشته مطابقت دارد که ادعا می شود یک Poco جدید با نمایشگر OLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و تراشه Snapdragon 765 تا پایان ماه رونمایی می شود.

نظر شما چیست؟ منتظر Poco X3 هستید؟

نوشته پوکو ایکس ۳ با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی و شارژر ۳۳ واتی دیده شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code