گلکسی اس ۲۱ اولترا از S Pen پشتیبانی خواهد کرد، پایان خانواده گلکسی Note ؟

قلم S Pen ویژگی برجسته سری Galaxy Note است، اما به نظر می رسد سامسونگ برای سال آینده چیزهای مختلفی را در پیش خواهد گرفت. طبق آخرین گزارش، سری گلکسی اس ۲۱ ممکن است اولین نسلی در این خانواده باشد که از S Pen پشتیبانی می کند اما با این کار سامسونگ یک بار برای همیشه خانواده Galaxy Note خود را نابود می کند. آیا اینطور خواهد شد؟

گلکسی اس ۲۱ اولترا

البته گفته می شود که شاید فقط Galaxy S21 Ultra بالاترین سطح ممکن است از پشتیبانی S Pen برخوردار باشد. حتی سال گذشته نیز شایعه شده بود که سامسونگ سری Galaxy S و Galaxy Note را ادغام خواهد کرد و شایعه شده است که رده جدیدی از تلفن های هوشمند را معرفی می کند، که اکنون ما آن را به عنوان خانواده تاشو گوشی هایش می شناسیم.

طبق گزارشی که توسط The Elec منتشر شده است، اگر سامسونگ پشتیبانی از S Pen را برای سری Galaxy S21 به ارمغان بیاورد، به بالاترین مدل داده می شود، که در حال حاضر ما آن را Galaxy S21 Ultra می شناسیم.

قلم S Pen

در این گزارش همچنین ذکر شده است که معرفی گلکسی نوت ۲۱ برای نیمه دوم سال ۲۰۲۱ به صورت مشخص تنظیم نشده است. ممکن است سامسونگ همچنین از Galaxy Z Fold 3 با پشتیبانی از S Pen رونمایی کند و این باعث می شود اولین گوشی هوشمند قابل تاشو با این ویژگی از غول کره ای باشد. پشتیبانی از قلم در Galaxy Z Fold 2 به دلیل محدودیت های فنی وجود ندارد، بنابراین به نظر می رسد سامسونگ ممکن است سال آینده بر این مانع کوچک غلبه کند.

متأسفانه برای سامسونگ، عبور از سری Galaxy Note ممکن است تأثیر نامطلوب بر روی گوشی های هوشمند این شرکت داشته باشد زیرا این سری قادر است سالانه حدود 10 میلیون دستگاه را به خود اختصاص دهد. در حال حاضر، گوشی های هوشمند تاشو در بین آمار و ارقام فروش سامسونگ، عدد بزرگی نیستند.

بنابراین ما نمی دانیم که آیا این حرکت در حال حاضر مناسب است یا خیر. آنچه ما می دانیم این است که سال آینده همه چیز جالب خواهد شد. نظر شما چیست؟ فکر می کنید این تصمیم از سوی سامسونگ صحیح خواهد بود؟

نوشته گلکسی اس ۲۱ اولترا از S Pen پشتیبانی خواهد کرد، پایان خانواده گلکسی Note ؟ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code