گوشی ال جی Wing 5G با طراحی بسیار خاص در راه است

اگر به یاد داشته باشید، سه ماه پیش بود که برای شما نوشتم ال جی Wing با فرم‌فکتور دو نمایشگره چرخان ارایه خواهد شد. امروز در راستای همان خبر می شنویم که گوشی ال جی Wing 5G با طراحی بسیار خاص در راه است. این فرم فکتور خاص تا کنون تولید نشده است و باید دید که کاربران چطور از آن استقبال می کنند.

ال جی Wing 5G

ال جی سوار قطار 5G است پس از معرفی چند گوشی هوشمند با پشتیبانی از این فناوری مخابراتی با سرعت داده های سریع و چشمگیر، قصد دارد محصولات 5G خود را با چیزی متفاوت تر از جریان اصلی ارائه دهد. اسمارت فون 5G بعدی که از ال جی آماده ارایه ان است با کدگذاری Wing شناخته می شود و به جای فقط یک نمایشگر از دو نمایشگر بهره خواهد برد.

همانطور که در گزارش قبلی ما توضیح دادیم، آنچه LG Wing 5G را از سایر تلفن های هوشمند دارای صفحه نمایش دوگانه متمایز می کند، یک فرم کتور منحصر به فرد است. نمایشگر اصلی در حال چرخش چیزی است که آن را از دیگر تلفن های دارای صفحه نمایش دوگانه جدا می کند.

ال جی Wing 5G

ال جی Wing 5G (یا هر آنچه که نامیده خواهد شد) قرار است در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ وارد بازار شود و احتمالا بیش از ۱۰۰۰ دلار قیمت دارد. این قیمت معمولاً برای گوشی های پرچم دار محفوظ است، اگرچه LG Wing 5G با توجه به فرم فکتور خود هم می تواند گران تر باشد، حتی اگر میان رده باشد که گویا هست.

به نظر می رسد این اسمارت فون از پردازنده کوالکام Snapdragon 765G بهره می برد، حداقل طبق جدیدترین لیست Geekbench (از طریق MySmartPrice) این مشخص شده است. نیمه پر لیوان اما این است که به نظر می رسد که LG با افزودن حافظه داخلی حداقل 8 گیگابایت و 128 گیگابایت، تصمیم گرفته است تا آن را تقویت کند.

گزارش های قبلی ادعا می کردند که صفحه نمایش اصلی LG Wing 5G در اندازه 6.8 اینچی با مدل LG Velvet برابر خواهد بود. تا آنجا که به صفحه نمایش ثانویه مربوط می شود، ممکن است عجیب به نظر برسد، اما انتظار می رود Wing 5G دارای صفحه نمایش مربع کوچکتر باشد.

اگرچه ممکن است برخی از سخت افزارهای LG Wing 5G با بسیاری از پرچمداران امروزی همخوانی نداشته باشد، شاید این واقعیت که این اسمارتفون با صفحه نمایش دوگانه 5G بوده و دارای قیمت بالا باشد اصلا قابل انکار نباشد.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی خاص ال جی هستید؟

نوشته گوشی ال جی Wing 5G با طراحی بسیار خاص در راه است اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code