گوشی هواوی Y9a با شارژر ۴۰ وات و دوربین ۶۴ مگاپیکسلی لو رفت

هفته گذشته رندر هواوی Enjoy 20 Plus منتشر شد که نشان داد تلفن هوشمند دارای صفحه نمایش بدون زائده، دوربین پاپ آپ و یک دوربین سه گانه در پشت است. امروز ما شاهد یک تلفن هوشمند دیگر هواوی با زبان طراحی مشابه به نام Huawei Y9a هستیم. گوشی هواوی Y9a با شارژر ۴۰ وات و دوربین ۶۴ مگاپیکسلی لو رفته است.

هواوی Y9a

هواوی Y9a

یکی از کاربران در کردستان عراق چند تصویر از آگهی های تبلیغاتی که هوآوی در مغازه او قرار داده بود را ارسال کرده که نشانگر طراحی هواوی Y9a و مشخصات کلیدی آن است.

همانطور که می بینید هواوی Y9a یک صفحه نمایش بدون زائده را بسته بندی می کند و یک برجستگی دوربین دایره ای در قسمت پشتی دارد. اما برخلاف Enjoy 20 Plus، این یکی چهار دوربین دارد، به همین دلیل فلش در گوشه بالا سمت چپ در خارج از ماژول قرار می گیرد. دوربین اصلی در Y9a دارای سنسور 64MP است که به یک ماژول 8MP و ۲ ماژول 2MP وصل می شوند.

گوشی Huawei Y9a دارای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است، اما می تواند گزینه های حافظه دیگری نیز باشد. این تلفن هوشمند دارای یک حسگراثر انگشت در کنار هم است، از شارژ سریع 40W SuperCharge پشتیبانی می کند و در دو رنگ در دسترس خواهد بود. درست مانند سایر تلفن های هوشمند اخیر هواوی ، Y9a از خدمات گوگل پشتیبانی نمی کند و برای بارگیری برنامه های این تلفن هوشمند باید به AppGallery شرکت اعتماد کنید.

حقیقتا ارایه شارژر ۴۰ واتی برای یک عضو در دستگاه های میان رده هواوی جذاب به نظر می رسد. این شرکت مشخصا تلاش می کند حالا که به خدمات گوگل پلی دسترسی ندارد، دستگاه ها را آنقدر وسوسه کننده بسازد که واقعا بخواهید با آن کنار بیایید!

بقیه مشخصات Y9a در حال حاضر مشخص نیست و هنوز هیچ سخنی از هواوی در مورد این اسمارت فون وجود ندارد، اما اکنون که این شرکت شروع به قرار دادن تبلیغات در فروشگاه های خرده فروشی کرده است، دیگر نباید خیلی طولانی شود تا Y9a رسما رونمایی گردد.

نظر شما درباره طراحی هواوی Y9a چیست؟

نوشته گوشی هواوی Y9a با شارژر ۴۰ وات و دوربین ۶۴ مگاپیکسلی لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code