آیفون ۱۲ پرو مکس با نمایشگر ۱۲۰ هرتز ارایه خواهد شد

تقریبا ۳ هفته پیش بود که با یک گزارش این ابهام پیش آمده که آیا هیچ کدام از ۴ عضو خانواده آیفون ۱۲ نمایشگر ۱۲۰ هرتز نخواهند داشت؟ پس از آن منابع دیگری هم تایید کردند که آیفون ۱۲ با نمایشگر ۶۰ هرتز مجهز خواهد شد. امروز کورسوی امیدی به ما می گوید که آیفون ۱۲ پرو مکس با نمایشگر ۱۲۰ هرتز ارایه خواهد شد. برای طرفداران آیفون این می تواند خبر خوبی باشد.

آیفون ۱۲ پرو مکس

گزارش های مختلفی مبنی بر تغییر مواضع کوپریتینویی ها در مورد پشتیبانی از رفرش ریت 120Hz برای iPhone 12 Pro و iPhone 12 Pro Max وجود دارد. اکنون، تازه ترین گزارش ها نشان داده است که حتی اگر آیفون ۱۲ پرو مکس همان ناچ را داشته باشد، ممکن است ویژگی ای را که آیفون ۱۱ پرو مکس ندارد، ارایه کند.

به لطف تلاش های EveryApplePro و Max Weinbach، تصاویری داریم که آیفون ۱۲ پرو مکس را نشان می دهند و در منوی تنظیمات دیده شده اند. در هر دو تصویر، می توانید گزینه ای را مشاهده کنید که هم رفرش ریت بالا و هم رفرش ریت بالای تطبیق پذیر وجود دارد.

این می تواند به این معنی باشد که براساس گزارش قبلی، علی رغم اینکه آیفون ۱۲ قادر به داشتن آی سی درایور ۱۲۰ هرتزی نیست، اما آیفون ۱۲ پرو و ​​آیفون ۱۲ پرو مکس هنوز هم می توانند از رفرش ریت بالا پشتیبانی کنند.

نمایشگر ۱۲۰ هرتز آیفون ۱۲ پرو مکس

نکته جالب دیگر از منوی تنظیمات گزینه فعال کردن نرخ تازه سازی تطبیقی ​​است. این بدان معنی است که آیفون ۱۲ پرو مکس بسته به نوع محتوا در صفحه نمایش، می تواند گزینه 60Hz و 120Hz را تغییر دهد. متأسفانه طبق یک گزارش قبلی، هیچکدام از مدلهای آیفون ۱۲ نمایشگر LTPO را مانند مدل Galaxy Note 20 Ultra ارایه نخواهند بود، بدین معنی که این صفحات نمایش بسیار کارآمد نخواهند بود و مقادیر رفرش ریت آنها را خیلی پایین نمی آورند. البته حداقل سطح مطلق برای صرفه جویی در مصرف باتری وجود ندارد.

در حالی که اخبار عدم حضور فن آوری LTPO ممکن است برای برخی ناامید کننده باشد، دیدن این تصاویر مطمئنا به ما امید می دهد که اپل در واقع با استفاده از صفحه نمایش OLED با سرعت بالا بالا هم در آیفون ۱۲ پرو و ​​هم آیفون ۱۲ پرو مکس می تواند مزه این فناوری را برای میلیون ها کاربر آیفون فراهم کند. امیدواریم که در نتیجه استفاده از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز در این مدلها، هیچ نوع کاهش کیفیت صفحه نمایش یا مشکلات تجربه کاربر وجود نداشته باشد.

نظر شما چیست؟ آیفون ۱۲ پرو مکس با نمایشگر ۱۲۰ هرتز برای شما جذاب تر نیست؟

نوشته آیفون ۱۲ پرو مکس با نمایشگر ۱۲۰ هرتز ارایه خواهد شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code