سریال و فیلم های اپل تیوی
1 min read

سریال و فیلم های اپل تیوی

همانطور که میدانید اپل تیوی پلاس Apple TV+، اولین سرویس اورجینال اشتراک ویدیویی و خانگی در اول نوامبر 2019 در بیش از 100 کشور جهان عرضه شد. این سرویس یک پلتفرم قدرتمند و الهام بخش برای سریال های اورجینال، فیلم های سینمایی و مستندها خواهد بود.

برنامه هایی نظیر The Morning Show، Dickinson، See، For All Mankind و The Elephant Queen از آن ناکنون پخش شده است. این سرویس از طریق برنامه اپل تیوی در آیفون، آیپد، اپل تیوی، آیپاد تاچ، مک و دیگر دستگاه های اپل نظیر وبسایت اینترنتی این شرکت و با قیمت 4.99 دلار برای هر ماه در دسترس هست. در ابتدا می توان از اشتراک هفت روزه این سرویس نیز به صورت رایگان بهره برد. نکته جالب اینکه مشتریانی که اقدام به خرید جدیدترین مدل های آیفون، آیپد، اپل تیوی، آیپاد تاچ یا مک نمایند می توانند به مدت یک سال و کاملا رایگان از این سرویس استفاده کنند. ضمن اینکه با کمک قابلیت Family Sharing، می توان تا شش نفر از اعضا خانواده را تحت یک حساب کاربری در آورده و به آن ها اجازه استفاده از سرویس اپل تیوی را داد. توجه داشته باشید که تمامی سریال های اپل تی وی را میتوانید در سایت پلی استپ دانلود فیلم مشاهده کنید.

زک ون آمبورگ Zack Van Amburg که یکی از مدیر های اصلی اپل میباشد در این مورد می گوید: “با استفاده از اپل تیوی پلاس به ارائه داستان هایی اورجینال که از ذهن هایی خلاقانه سرچشمه می گیرند می پردازیم. ما مطمئن هستیم که بینندگان می توانند علایق خود را در میان انواع سریال ها و فیلم های این سرویس پیدا کنند. هر کدام از محصولات اپل تیوی پلاس دارای داستانی منحصر به فرد، دیدگاهی تازه و پیامی قدرتمند هستند. ضمن اینکه هدف همه آن ها سرگرم کردن و الهام بخشی به مخاطبان است و غیر از این دف هدف خاص دیکری ندارند.

جیمی ارلیت Jamie Erlicht یکی دیگر از مدیران این پروژه آن را این چنین توصیف می کند: “اپل تی وی پلاس یک سرویس ویدیویی جهانی بی سابقه و اورجینال است. ما نگاهی رو به جلو خواهیم داشت تا به مخاطبانمان فرصت لذت بردن از داستان هایی متقاعد کننده و با محتوایی غنی را بدهیم”.

در ادامه به برخی از عناوینی خواهیم پرداخت که توسط بهترین نویسندگان و سازندگان برنامه های تلویزیونی از تاریخ اول نوامبر و از طریق اپل تیوی پلاس در دسترس علاقه مندان قرار خواهند گرفت: همچنین لازم به ذکر است اولین سریال ایرانی که نام آن قورباغه می باشد ممکن است در نتفلیکس هم منتشر شود که اگر در آنجا منتشر نشود هم میتوانید

با دانلود سریال قورباغه در سایت پلی استپ از این سریال دیدنی با بازی نوید محمد زاده لذت کافی رو ببرید.

سریال For All Mankind یکی از سریال تلویزیونی اپل تی وی مباشد که جدیدا برای سرویس +Apple TV منتشر شده است که توسط Ronald D. Moore ساخته شده است. در این سریال علمی تخیلی Moore این فرصت را داشته است که گذشته را به آینده پیوند بزند و به وقایع اتفاق افتاده در دو هفته قبل از فرود آپولو ۱۱ بر روی ماه در سال ۱۹۶۹ بپردازد. این سریال به واکاوی اتفاقاتی در گذشته می‌پردازد که برای دهه ها و حتی قرن ها در زندگی انسانها تأثیر خواهند گذاشت.

در قسمت های او و دم یعنی همان قسمت ابتدایی این سریال، برای تما بشریت وقایع را با نازکی و دقت خیلی زیادی برای مخاطب شرح میدهد و فرضیه ی اولیه ی داستان این است که اگر شوروی به فاصله ی چند هفته زودتر از ایالات متحده بر روی ماه فرود کند چه اتفاقی خواهد افتاد؟ برخی از نتایج آن واضح است؛ پرزیدنت نیکسون به جای اینکه بابت فرود آمریکایی ها بر ماه جشن و پایکوبی راه بیندازد و بودجه ی ناسا را دوباره کاهش دهد، آمریکایی ها را رقابت با شوروی وادار میکند چرا که روس ها در هر عملیات فضایی از آمریکایی ها پیشی گرفته اند.

اما بعضی از احتمالات تاحدودی ریز و نامحسوس هستند؛ زمانی که شوروی برای بار اول بر روی ماه فرود کند، تِد کندی به احتمال زیاد به بررسی اینکه “چرا آمریکا نتوانست به این دستاورد برسد” می‌پردازد و تلاش میکند که خود را به یک نامزد شایسته برای ریاست جمهوری ایالات متحده نشان دهد. اگر شما به تاریخ علاقمند هستید و یا حتی گذشته و رقابت های فضایی کشورها برایتان مهم نیست، دیدن سریال برای تمام بشریت خالی از لطف نیست چرا که شما در طول سریال هیچوقت نمی دانید، سازندگان به شرح دقیق وقایع گذشته پرداخته اند و یا یک سری احتمالات را نیز در سریال لحاظ کرده اند.

البته اگر سریال به جای پرداختن بسیار کارگاه بازی به مسائل سیاسی و افرادی که در چنین مواردی نقش داشته اند به صورت خلاصه وار به این مسائل می‌پرداخت، لذت تماشای سریال بیشتر می شد. در این سریال می‌بینیم که کارمندان ناسا از جمله فضانوردان، مهندسان و کنترل کنندگان پرواز و خانواده هایشان تلاش می‌کنند که یک زندگی بهتر برای خود بسازند و همچنین آینده درخشانی برای کشور خود بسازند. شخصیت پردازی کاراکترها در سریال For All Mankind ارزش دیدن آن را چند برابر میکند چرا که با تماشای آنها به وضوح میتوان حس کرد که هر تصمیم و یا عملی که توسط یکی از این کاراکتر ها انجام شود، باعث ایجاد تغییرات عظیم در ادامه ی داستان میشود، حال این تغییرات ممکن است مثبت و یا منفی باشند. همچنین با وجود اینکه در ابتدای سریال ایالات متحده ی آمریکا از ناکامی در رسیدن به آرمان هایش رنج میبرد، سریال همچنان از دریچه ی خوشبینی و امیدواری به سرنوشت این کشور نگاه میکند؛ چیزی که در واقعیت تا حدودی کمرنگ شده است.

به لطف فیلم نامه ی قوی این سریال، بازیگران نیز موفق شده اند که پتانسیل بسیار بالایی را از خود نشان بدهند و مخاطب اصلاً نمی‌تواند انتخاب های بعدی کاراکترها را حدس بزند. در این سریال Joel Kinnaman نقش یک خلبان مرد آلفا به نام اِد بالدوین را بازی میکند و در ایفای این نقش سنگ تمام گذاشته است. همچنین Shantel Vansantin نیز در این سریال نقش همسر اِد را بازی میکند و به خوبی توانسته است وجه انسانیت این کاراکتر را نشان بدهد و به نقش خود عمق خوبی اضافه کرد که است که اگر این سریال در دست سازندگان نه چندان حرفه ای بود، اصلاً شاهد چنین نقش آفرینی هایی نبودیم.

همچنین در این سریال گوردو استیونز (با بازی Michael Dorman) همکار اِد میباشد و همسر او تریسی (با بازی Sarah Jones) نیز نقش بسیار مهمی در این سریال دارد. شیمی بین این دو کاراکتر به عنوان یک زوج که تا حدودی آسیب پذیر هستند کاملاً قابل باور از آب در آمده است و قصه ی آنها تأثیرات مهمی بر روند کلی داستان می‌گذارد.

لازم به ذکر است که سازندگان این سریال تاریخی در طراحی صحنه ی این سریال نیز سنگ تمام گذاشته اند. با وجود اینکه سریال در ابتدا کمی از ریتم می افتد، اما از اپیزود سوم جذابیت سریال چند برابر میشود.

سریال برای تمام بشریت بودجه و ستارگان بزرگ سریال هایی مانند The Morning Show و See را ندارد، اما این سریال با فاصله یکی از دقیق ترین، ظریف ترین و بهترین سریال های سرویس +Apple TV است و به خوبی پردازش شده است. این سریال به یک تاریخ احتمالی می‌پردازد که باعث میشود مخاطب همواره کنجکاو باشد که در ادامه چه اتفاقی می‌افتد. به لطف فیلم نامه ی قوی و بازیگران حرفه ای، این سریال قطعاً ارزش دیدن را دارد. اگر به دانلود فیلم ترسناک هم علاقه دارید میتوانید سریال see که محصول اپل تیوی مباشد رو در سایت پلی استپ مشاهده کنید.

نوشته سریال و فیلم های اپل تیوی اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code