1 min read

ال جی وینگ را در واقعیت ببینید

پس از مدت ها دیروز درباره گوشی خاص ال جی یعنی LG Wing اخباری منتشر شد. ال جی وینگ دستگاهی خود بود که دو نمایشگر دارد و یکی از نمایشگاه ها می چرخد! تصویر اصلی مطلب و البته ویدیو کوتاه آتی برای درک بهتر فرم فکتور مفید هستند. با انتشار این ویدیو به نظر می رسد که به زودی شاهد ارایه آن خواهیم بود.

ال جی وینگ

ال جی کاملاً از روند تلفن تاشو عبور نکرده است. در عوض، این شرکت جهت دیگری را در پیش گرفته است. آنها در حال کار بر روی دستگاه جدید با صفحه نمایش چرخان بوده که می توان آن را به عنوان LG Wing جدید معرفی کرد و به نظر می رسد که شاید به یک معرفی احتمالی نزدیک باشد.

چشم های خود را به بال (معنی Wing) جدید ال جی روشن کنید! دستگاه جدید به لطف بچه های اندروید اوتوریتی ، در یک ویدئو فاش شده است. این کلیپ کوتاه استفاده های احتمالی این گوشی را با صفحه نمایش چرخان نشان می دهد. نمایشگر اصلی یک برنامه ناوبری را به ما نشان می دهد، در حالی که نمایشگر ثانویه دارای کنترل پخش موسیقی است و همچنین می توانیم مشاهده کنیم که کاربر در حالی که در جاده است تماس برقرار کند.

شاید جذاب ترین بخش این فیلم این باشد که برای نمایش یک دوربین سلفی، یک سوراخ از پانچ یا سوراخ در صفحه نمایش نشان نمی دهد. باید دید که ال جی چه راهکاری برای آن اندیشیده است.

گفته می شود که این دستگاه میان رده بوده و از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 765 یا 765G ، صفحه نمایش 6.8 اینچی اصلی و صفحه نمایش 4 اینچی کوچکتر نیز بهره می برد که به یک طرف پیچ خورده و طراحی دستگاه T را ارائه می دهد. متأسفانه، هیچ اطلاعاتی در مورد زمان رسمی شدن آن وجود ندارد، اما در صورت فاش شدن اطلاعات بیشتر ، ما شما را مطلع خواهیم کرد.

نظر شما درباره این فرم فکتور خاص ال جی چیست؟

نوشته ال جی وینگ را در واقعیت ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code