آیا این طراحی نهایی پوکو X3 خواهد بود؟

دو روز پیش بود که برای شما نوشتیم پوکو ایکس ۳ با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی و شارژر ۳۳ واتی دیده شد. در آن شایعه طراحی کلی قاب پشتی دیده شد اما طراحی جزئیات قاب دوربین خاص آن مشخص نبود. امشب تصویری منتشر شده است و برای ما این سوال را ایجاد می کند که آیا این طراحی نهایی پوکو X3 خواهد بود؟ این تصویر از یک منبع ترکی به نام MIUI Turkye منتشر شده است.

پوکو X3

شایعه شده که Poco به زودی اولین تلفن یکتای خود را رونمایی خواهد کرد. اکنون مشخص است که چه چیزی ممکن است ارایه شود. MIUI Turkiye گزاشی را برای Poco X3 ارسال كرده است كه گفته می شود مشخصات تلفن و مشخصات كلیدی را نشان می دهد.

مشخصات پوکو ایکس ۳

تقریباً مانند Poco X2 این نسل جدید یک دستگاه کم حاشیه با رده متوسط ​​است که دارای ویژگی های بالاتر از میان رده ه​است. این دستگاه دارای یک تراشه اسنپدراگون ۷۳۲ خواهد بود (در اینجا هیچ نشانه ای از سری G نیست)، اما شما یک صفحه نمایش 6.67 اینچی ۱۲۰ هرتز و یک آرایه چهار دوربین اصلی را خواهید داشت که شامل یک سنسور 64MP است. یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی نیز وجود دارد.

همچنین می توانید باتری ۵۱۶۰ میلی آمپر ساعتی و شارژر سریع ۳۳ وات هم حاضر است. درمورد رم یا حافظه ذخیره سازی اشاره‌ای نشده است.

پوکو X3

پوکو X3

اگر این گزارش دقیق باشد، برند متعلق به شیائومی دستگاه جدید خود یعنی Poco X3 را در تاریخ ۱۸ شهریور عرضه می کند. قیمت گذاری هنوز ناشناخته است، اما X2 با قیمت معادل زیر ۳۰۰ دلار در هند فروخته شد. انتظار می رود قیمت X3 هم تهاجمی داشته باشیم، هرچند هیچ تضمینی در این زمینه وجود ندارد.

این یک تلفن مهم برای Poco بدون در نظر گرفتن هزینه است. پوکو X3 به طور غیررسمی آماده شده است که رقیبی مستقیم برای OnePlus Nord باشد. پردازنده آن نمی تواند در مقابل Snapdragon 765G در Nord بیایستد، اما دارای نمایشگر با رفرش ریت بالاتر و باتری بزرگتری است. اگر در بازاری که هر دو دستگاه در آن موجود است ، ممکن است تصمیم خرید سختی را در پیش بگیرید.

نظر شما چیست؟ کدام را می پسندید؟

نوشته آیا این طراحی نهایی پوکو X3 خواهد بود؟ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code