گلکسی زد فولد ۳ با گلکسی زد فولد اس و گلکسی زد فولد لایت در راه هستند

سامسونگ ممکن است قبلا تصمیم گرفته باشد حداقل سه مدل گوشی هوشمند تاشو در آینده نزدیک منتشر شود. این سه‌گانه‌ شامل Galaxy Z Fold Lite با Galaxy Z Fold S و Galaxy Z Fold 3 خواهند بود. این اطلاعات كه طبق ادعای منابع داخلی منتشر شده است هنوز اطلاعاتی بیشتر از نام های این سه دستگاه را اریه نمی کند. این منابع همچنین اولین گزارش در مورد وجود Galaxy Fold 5G اصلی در سال گذشته را ارایه کرده بود. به هر صورت گلکسی زد فولد ۳ با گلکسی زد فولد اس و گلکسی زد فولد لایت در راه هستند و می تواند سال ۲۰۲۱ را برای دوستداران گوشی های تاشو بسیار جذاب کند.

گلکسی زد فولد ۳ و دوستان

گوشی Galaxy Z Fold Lite ظاهرا بر خلاف شیشه فوق العاده نازک (UTG) در Galaxy Z Fold 3 از نوعی پلاستیک به نام پلی آمید بی رنگ (CPI) را به کار می برد، این در حالی است که ممکن است پشتیبانی از S Pen را هم ارائه دهد. این دستگاه دارای یک دیجیتایزر در زیر صفحه نمایش تاشو است. دیجیتایزرها قبلا نسبتا قابل خمش بودند، اما اجرای یکی از پرچمدارهای تاشو سامسونگ که احتمالا منجر به یکی از گرانترین تلفن های هوشمند سامسونگ باشد، می شود.

سرانجام، ظاهرا Galaxy Z Fold S قادر خواهد بود مطابق با همان منبع، هم به داخل و هم به خارج تا شود. این ادعای بزرگی است!

چند گوشی تاشو در یک سال را می توان “زیاد” دانست؟

می دانیم که سامسونگ تنوع مدل زیادی در بخش موبایل دارد. این شرکت در یک سال ده ها موبایل ساده از اقتصادی تا پرچمدار تولید می کند. این روال احتمالا در دسته بندی محصولات تاشو این شرکت هم اجرا خواهد شد. در حال حاضر حداقل ۳ گوشی تاشو برای سال ۲۰۲۱ پیش بینی شده است. شما فکر می کنید این تعداد زیاد است؟

گلکسی Z Fold Lite قبلا مدتی شایعه شده بود و گزارش های قبلی حاکی از آن بود که سامسونگ قصد دارد نسخه 2021 را در یک بازه قیمتی زیر 1000 دلار قرار دهد. بازگشت به فیلم CPI ممکن است تنها راه تحویل چنین گوشی هوشمند قابل حمل در آن بازه زمانی باشد. به عنوان یک یادآوری، Galaxy Fold 2019 برای دستیابی به فرم فکتور تاشو ، از CPI بهره می برد، اما متعاقبا Galaxy Z Flip و Galaxy Z Fold 2 هر دو به UTG روی آوردند.

نظر شما چیست؟ به نظر می رسد که گلکس زد فولد اس پرچمدارترین و گلکسی زد فولد لایت اقتصادی باشند.

نوشته گلکسی زد فولد ۳ با گلکسی زد فولد اس و گلکسی زد فولد لایت در راه هستند اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code