قیمت گلکسی زد فولد ۲ ارزان تر از نسل اول خواهد بود؟
1 min read

قیمت گلکسی زد فولد ۲ ارزان تر از نسل اول خواهد بود؟

دقایقی پیش برای شما نوشتیم که سامسونگ Galaxy Z Fold 2 در قسمت دوم مراسم Unpacked سامسونگ ۱۱ شهریور ۹۹ معرفی کامل خواهد شد. اکنون، ما یک گزارش جدید داریم که می گوید قیمت گلکسی زد فولد ۲ ارزان تر از نسل اول خواهد بود! اینکه لزوما صحیح باشد یا نه مشخص نیست اما با توجه به پیشرفت های قابل توجه این نسل، کاهش قیمت می تواند جذاب باشد. البته اگر توجه کنید، گلکسی نوت ۲۰ اولترا هم با وجود ارایه ویژگی بهتری مانند S Pen اما ۱۰۰ دلار ارزان تر از گلکسی اس ۲۰ اولترا قیمت گذاری شد.

قیمت گلکسی زد فولد ۲

گلکسی زد فولد ۲

طبق گزارشی از WinFuture، سامسونگ Galaxy Z Fold 2 5G با قیمت 1.999 یورو به بازار عرضه می شود که 100 یورو کمتر از Fold اصلی است. نکته قابل توجهی خواهد بود چون تلفن تاشو آینده دارای ویژگی های قابل توجهی بهبود یافته و 5G است.

این اسمارت فون نمایشگر بیرونی ۶.۲ اینچ دارد و صفحه اصلی تاشو ۷.۶ اینچ خواهد بود. هر دو نمایشگر بزرگتر از Galaxy Fold هستند. هر دو نمایشگرهای AMOLED را دارند و صفحه نمایش داخلی رفرش ریت ۱۲۰ هرتز را ارائه می دهد، در حالی که نمایشگر خارجی دارای رفرش ریت ۶۰ هرتز است

طبق مشخصات لو رفته (این فعل کمی عجیب است چون این دستگاه تقریبا معرفی شده ولی در عین حال کاملا معرفی نشده است!)، تلفن تاشو توسط Snapdragon 865 Plus تغذیه خواهد شد. گفته می شود که یک باتری دوتایی را با ظرفیت ترکیبی از 4،365mAh و پشتیبانی از شارژ سریع بی سیم 15W و شارژ سریع بی سیم 15W سریع معکوس، ارایه می کند. علاوه بر این، آن را با یک اسکنر اثر انگشت جانبی خواهید داشت.

نظر شما چیست؟ ارزان تر بودن گلکسی زد فولد ۲ برای شما جذاب است؟

نوشته قیمت گلکسی زد فولد ۲ ارزان تر از نسل اول خواهد بود؟ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code