مشخصات سامسونگ گلکسی ام ۵۱ به طور رسمی افشا شد

گلکسی ام ۵۱ در راه است تا قاتل گوشی‌های میان رده باشد هرچند که تا کنون در بازار عرضه نشده است. چندی پیش که وجود چنین دستگاهی تایید شد جزییات آن اعم از اطلاعات حافظه داخلی، دوربین و باتری اطلاعاتی در دسترس نبود که به مرور زمان تکمیل شد و اکنون مشخصات و خصوصیات آن کاملا به طور رسمی افشا شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

گلکسی ام ۵۱

سامسونگ در وبسایت آمازون هند یک تیزر منتشر کرده با این مضمون که یکی هیولا در راه است!!! این تیزر عنوان می‌کند که پنل جلویی دستگاه از نوع سوپر امولید اینفینیتی او است و این نمایشگر 6.7 اینچی با اطلاعات منتشر شده در کنسول گوگل پلی استور وجود رزولوشن فول اچی دی پلاس با تعداد 2400×1080 پیکسل را تایید می‌کند. همچنین حضور پردازنده اسنپدراگون ۷۳۰ در کنار رم ۶ یا ۸ گیگابایتی در قلب گلکسی ام 51 دارد و روح آن را اندروید ۱۰ هویت می‌دهد.

از تصاویر منتشر شده‌ی گلکسی ام ۵۱ علاوه بر طراحی صفحه نمایش اینفینیتی او، چینش دوربین سلفی و دوربینهای پنل پشتی دستگاه و مشخصات فنی آنها مشخص است. این دستگاه دارای دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است و در پنل پشت آن چهار دوربین اعم از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین زاویه دید عریض ۱۲ مگاپیکسلی و دو دوربین ۵ مگاپیکسلی قرار دارد. تامین نیروی دستگاه به عهده یک باتری 7000 میلی آمپر ساعتی است که یک شارژر 25 واتی فست شارژ وظیفه شارژ آن را به عهده دارد. حسگر اثر انگشت هم در لبه کناری گلکسی ام ۵۱ جای داده شده است.

گزارش شده است که این گوشی با کد SM-M515F در هفته دوم ماه سپتامبر با قیمت در بازه 269 تا 336 دلار در دورنگ سیاه و سفید عرضه خواهد شد. منتظر گلکسی M51 هستید؟

نوشته مشخصات سامسونگ گلکسی ام ۵۱ به طور رسمی افشا شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code