شیائومی Mi 10T Pro با طراحی شبیه به محصولات ویوو دیده شد

می دانیم که پرچمداران نیمه دوم سال شیائومی همانند آن چه که وان پلاس در نظر دارد، با پسوند T شناخته می شوند. خانواده شیائومی می ۱۰ پرچمدارهای نیمه اول سال ۲۰۲۰ این شرکت بودند و حالا با ورود به نیمه دوم نوبت به خانواده شیائومی Mi 10T خواهد بود. امروز شیائومی Mi 10T Pro با طراحی شبیه به محصولات ویوو دیده شده است. این شباهت در بخش دوربین اصلی است. همچنین قاب پشتی مات نقره ای آن تصویر هواوی پی ۴۰ پرو را در ذهن یادآوری می کند.

شیائومی Mi 10T Pro

سری گوشی های هوشمند Mi 10 پرچمدار شیائومی در حال حاضر از پنج تلفن هوشمند تشکیل شده است که شامل موارد زیر می شود:

  1. ۱- Mi 10
  2. ۲- Mi 10 Pro
  3. ۳- Mi 10 Lite
  4. ۴- Mi 10 Lite Zoom
  5. ۵- Mi 10 Ultra

اکنون به نظر می رسد که این شرکت دستگاه دیگری را نیز در آستین خود دارد. طبق گزارش XDA-Developers، شیائومی در حال آماده سازی برای ارایه یک گوشی هوشمند پرچمدار جدید سری Mi 10T است و برخی از جزئیات اصلی در مورد دستگاه آینده و همچنین تصاویر زنده به صورت آنلاین درز کرده است.

مشخص شده است که تلفن های هوشمند Mi 10T و Mi 10T Pro دارای پنج مدل هستند – M2007J3SC ، M2007J3SI ، M2007J3SP ، M2007J3SG و M2007J3SY. گفته می شود که Mi 10T با نام رمز “apollo” در حالی که Mi 10T Pro با نام رمز “apollo pro” شناخته می شود.

عکس های زنده شیائومی Mi 10T Pro به صورت آنلاین درز کرده است که نشان می دهد این دستگاه از صفحه نمایش سوراخ دار و تنظیم دوربین سه گانه در پشت برخوردار است. ماژول دوربین مستطیل شکل در گوشه بالا سمت چپ قرار دارد.

در حالی که هنوز اندازه صفحه نمایش تلفن هوشمند مشخص نیست، اما تأیید شده است که این گوشی دارای صفحه نمایش OLED بوده و با رفرش ریت ۱۴۴ هرتز ارائه می شود. در قلب دستگاه، انتظار می رود دستگاه توسط چیپست کوالکام Snapdragon 865 یا Snapdragon 865 Plus تأمین شود.

در مورد مشخصات دوربین، مدل استاندارد با یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی عرضه می شود در حالی که مدل Pro دارای یک دوربین 108 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی در تنظیم دوربین سه گانه حاضر است.

دستگاه با یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع کار خواهد کرد. در حالی که به نظر می رسد تصاویر مربوط به یک مدل پیش تولید با سیستم عامل اندروید ۱۰ است، ما انتظار داریم که مدل تجاری آن با رابط کاربری MIUI 12 ارایه شود.

ما انتظار داریم در روزها یا هفته های آینده اطلاعات بیشتری در مورد گوشی های هوشمند، از جمله مجموعه کامل ویژگی ها و مشخصات، جزئیات قیمت، زمان معرفی و در دسترس بودن، بدانیم. گفته می شود دستگاه ها در سطح جهانی و نه فقط در چین، ارایه می شوند.

نظر شما چیست؟ منتظر پرچمدار نیمه دوم سال ۲۰۲۰ شیائومی هستید؟ من شخصا از اصالت گم شده این دستگاه راضی نیستم!

نوشته شیائومی Mi 10T Pro با طراحی شبیه به محصولات ویوو دیده شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code