قیمت ال جی وینگ 5G حدود ۱۰۰۰ دلار خواهد بود

ال جی وینگ دستگاهی با فرم فکتور خاص است. این برند کره ای دو انتخاب دارد، یک اینکه آن را پرچمدار طراحی کند و قیمتش خیلی بالا برود و دو اینکه میان رده باشد و قیمتش را کنترل کند. امروز گفته می شود که قیمت ال جی وینگ 5G حدود ۱۰۰۰ دلار خواهد بود. این یعنی ال جی راه حل دوم را انتخاب کرده است. قیمت ۱۰۰۰ دلاری برای یک گوشی با دونمایشگر و فرم فکتور خاص، حتی اگر اسنپدراگون ۷۶۵ داشته باشد باز هم جذاب است.

قیمت ال جی وینگ 5G

چند روز پیش دو ویدئو فاش شد که LG Wing آتی را برای چند ثانیه با شکل عجیب T و فرم فکتور چرخان در عمل نشان می دهد. گزارش جدید درباره قیمت دستگاه این گوشی بالدار (!) است. به گفته یک منبع ناشناس، قیمت ال جی Wing پاییز امسال در ایالات متحده حدود ۱۰۰۰ دلار خواهد بود. اپراتور Verizon ممکن است یکی از شرکتهای ارائه دهنده آن باشد. انتظار می رود دوربین سه گانه در پشت با سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی را برای آن ببینید. قدرت ال جی Wing توسط کوالکام اسنپدراگون 765G تأمین خواهد شد.

بال دستگاه دارای صفحه اصلی است که به حالت افقی می چرخد تا یک صفحه ثانویه کوچکتر در زیر آن آشکار شود و آن شکل T را ایجاد کند. صفحه اصلی شایعه شده است که 6.8 اینچ است، در حالی که نمایشگر کوچکتر در حدود 4 اینچ است.

ال جی وینگ را در واقعیت ببینید

ال جی کاملاً از روند تلفن تاشو عبور نکرده است. در عوض، این شرکت جهت دیگری را در پیش گرفته است. آنها در حال کار بر روی دستگاه جدید با صفحه نمایش چرخان بوده که می توان آن را به عنوان LG Wing جدید معرفی کرد و به نظر می رسد که شاید به یک معرفی احتمالی نزدیک باشد.

چشم های خود را به بال (معنی Wing) جدید ال جی روشن کنید! دستگاه جدید به لطف بچه های اندروید اوتوریتی، در یک ویدئو فاش شده است. این کلیپ کوتاه استفاده های احتمالی این گوشی را با صفحه نمایش چرخان نشان می دهد. نمایشگر اصلی یک برنامه ناوبری را به ما نشان می دهد، در حالی که نمایشگر ثانویه دارای کنترل پخش موسیقی است و همچنین می توانیم مشاهده کنیم که کاربر در حالی که در جاده است تماس برقرار کند.

شاید جذاب ترین بخش این فیلم این باشد که برای نمایش یک دوربین سلفی، یک سوراخ از پانچ یا سوراخ در صفحه نمایش نشان نمی دهد. باید دید که ال جی چه راهکاری برای آن اندیشیده است.

ال جی وینگ را در واقعیت ببینید

ال جی در حال حاضر تلفن هایی را با نمایشگرهای ثانویه اختیاری، اخیراً LG V60 و LG Velvet روانه بازار کرده است. گیمرها این تلفن ها را به طور خاص برای ویژگی نمایشگر دوگانه در نظر گرفته اند، که به آنها امکان فضای بیشتری برای کنترل های روی صفحه و سایر عناصر ثانویه بازی های تلفن همراه می دهد.

اما با وجود LG Wing، فضای نمایشگر محدودتر از صفحه نمایش ثانویه است، زیرا به نظر می رسد نسبت 1:1 و تقریباً نیمی از اندازه صفحه نمایش اصلی است. با این حال، این ویدئو نشان می دهد که چگونه توسعه دهندگان بازی هنوز هم می توانند از آن صفحه کوچکتر استفاده خوبی داشته باشند. ایده قرار دادن نقشه یک بازی مسابقه ای روی نمایشگر بالا که باعث مسدود نشدن فضای ارزشمند در صفحه اصلی می شود، در اینجا کاملاً منطقی است.

نظر شما چیست؟ منتظر LG Wing هستید؟

نوشته قیمت ال جی وینگ 5G حدود ۱۰۰۰ دلار خواهد بود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code