رنگ بندی سونی اکسپریا ۵ مارک ۲ را ببینید
1 min read

رنگ بندی سونی اکسپریا ۵ مارک ۲ را ببینید

اکسپریا ۵ مارک ۲ پرچمدار جدید ژاپنی ها خواهد بود که نمایشگر ۱۲۰ هرتز OLED آن شاید یکی از جذاب ترین ویژگی هایش باشد. ما پیش از این دیده بودیم که این دستگاه در ۳ رنگ ارایه خواهد شد. رندر اولیه لو رفته از آن، رنگ مایل به سورمه ای را نشان می داد. در رندرهای جدید منتشر شده شاهد رنگ بندی سونی اکسپریا ۵ مارک ۲ هستیم. رنگ های خاکستری و مشکی را می توانید در ادامه ببینید.

منبع اصلی این رندرها یعنی Evan Blass یا (levleaks) تصاویر جدیدی از Sony Xperia 5 II را منتشر کرده است که انتظار می رود به طور رسمی در ۲۷ شهریور معرفی شود. او چند روز پیش تصویری از رنگ سورمه ای طور را فاش کرده بود و اکنون رندرهایی با کیفیت بالا از نسخه های سیاه و خاکستری را نیز منتشر کرده است. این یک پالت رنگ مشابه است که در سال گذشته به Xperia 5 اصلی ارایه شد، اگرچه اکسپریا ۵ همچنین رنگ قرمز هم داشت اما به نظر نمی رسد در رنگ های لحظه عرضه Xperia 5 II حضور داشته باشد.

اکسپریا ۵ مارک ۲ مشکی

اکسپریا ۵ مارک ۲ خاکستری

اکسپریا ۵ مارک ۲ خاکستری

اکسپریا ۵ مارک ۲ سورمه ای

اکسپریا ۵ مارک ۲ سورمه ای

این رندرها نمای واضح تری از دکمه ناشناخته را نشان می دهد که در کنار دکمه تنظیم صدا، سنسور اثر انگشت و کلید اختصاصی شاتر دوربین ظاهر می شود. اکسپریا ۵ نیز در کنار آن چهار دکمه داشت اما در این حالت دکمه پاور از حسگر اثر انگشت جدا می شد. سونی سنسور اثر انگشت و دکمه پاور را در Xperia 1 II مانند برخی از مدل های قبلی Xperia خود ادغام کرده است، بنابراین انتظار داریم سونی همین کار را با Xperia 5 II انجام دهد.

محتمل ترین توضیح درباره این دکمه جدید این است که این دکمه به عنوان یک کلید میانبر برنامه کار می کند، که کاربران می توانند برای راه اندازی برنامه های خاص آن را اختصاص دهند. ما نمی دانیم چه محدودیتی اعمال خواهد شد، اما سونی در حال حاضر این ویژگی را با Xperia PRO معرفی کرده است ، بنابراین احتمالاً در Xperia 5 II نیز ظاهر می شود.

نظر شما چیست؟ منتظر اکسپریا ۵ مارک ۲ هستید؟ زیباست که می بینیم این برند با اصالت همچنان به اعتقاد خود درباره نمایشگر بدون ناچ پایبند است.

نوشته رنگ بندی سونی اکسپریا ۵ مارک ۲ را ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code