اپل آیفون 12 را با دوربین 12 مگاپیکسلی عرضه می‌کند
1 min read

اپل آیفون 12 را با دوربین 12 مگاپیکسلی عرضه می‌کند

هفته گذشته شایعاتی منتشر شد مبنی‌بر اینکه آیفون ۱۲ از دوربین ۶۴ مگاپیکسلی به همراه زوم اپتیکال ۵ برابری بهره‌مند است اما مثل اینکه طرف‌داران اپل دوباره باید به همان سنسور ۱۲ مگاپیکسلی گذشته دل‌خوش کنند.
طبق اطلاعات منابع موثق اپل برای آیفون‌های امسال برنامه ارتقای ماژول دوربین را کنار گذاشته و به بهبودهای نرم‌افزاری و استفاده از سنسوری بزرگ‌تر برای دریافت نور بیشتر بسنده خواهد کرد. تمامی گوشی‌های سری آیفون 12 دوربین‌های 12 مگاپیکسلی دریافت خواهند کرد و تفاوتی به جز تعداد دوربین‌ها بین مدل‌های آیفون 12، آیفون 12 پلاس، 12 پرو و 12 پرو مکس نخواهد بود. همچنین لازم به ذکر است که برای دوربین جلویی نیز سنسوری با همین میزان پیکسل در نظر گرفته شده است.

برای تمایز بیشتر با مدل‌های سال گذشته، مدل 12 پرو مکس به یک دوربین سوم نیز مجهز می‌شود که با همراهی سنسور عمق‌سنج در زمینه‌های عکاسی پرتره و موارد واقعیت مجازی دقت و کیفیت بیشتری را فراهم می‌سازد. تمامی مدل‌های امسال به لنز 7 المانه جدید و سیستم تثبیت‌کننده بهبودیافته مجهز می‌شوند.

از دیگر قابلیت‌های جدید آیفون‌های امسال که در هفته‌ای که گذشت فاش شد؛ می‌توان به صفحه‌نمایشی جدید با نرخ نوسازی بالا اشاره کرد. البته این ویژگی فقط برای مدل‌های گران‌تر 12 پرو و 12 پرو مکس در نظر گرفته‌شده‌اند و مدل‌های معمولی یعنی آیفون 12 و آیفون 12 پلاس با نمایشگر 60 هرتز عرضه می‌شوند. با اینکه نمایشگری جدید برای این دستگاه‌ها تعبیه شده اما اندازه بریدگی بالای صفحه‌نمایش برخلاف بعضی شایعات همچنان به اندازه گذشته می‌باشد و کوچک‌تر نشده است.

همچنان احتمال استفاده اپل از سنسور 48 مگاپیکسلی برای مدل‌های 2021 وجود دارد اما هیچ‌چیز قطعی نیست و تا انتشار اخبار رسمی بر روی این شایعات حساب چندانی باز نکنید. نظر شما درباره آیفون های امسال چیست؟

نوشته اپل آیفون 12 را با دوربین 12 مگاپیکسلی عرضه می‌کند اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code