قیمت گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن 5G سامسونگ لو رفت
1 min read

قیمت گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن 5G سامسونگ لو رفت

انتظار می رود Galaxy S20 Fan Edition به عنوان جانشین معنوی Galaxy S10 Lite به بازار عرضه شود. ما سه ماه پیش وجود تلفن را تأیید کرده بودیم. طراحی و مشخصات آن قبلا درز کرده است و به نظر می رسد این دستگاه در دو مدل LTE با شماره (SM-G780) و 5G با شماره (SM-G781) در دسترس است. به نظر می رسد قیمت گوشی برای مدل 5G در کنار انواع رنگ آن به بیرون درز کرده است. قیمت گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن 5G سامسونگ لو رفته و اگر همه چیز را در نظر بگیرید و گلکسی نوت ۲۰ هم گوشه چشم شما باشد، قیمت بدی نیست.

قیمت گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن 5G

با استفاده از این تصویر لو رفته، نسخه 5G گلکسی S20 Fan Edition ممکن است 1،148.65 دلار کانادا (حدود 878 دلار) هزینه داشته باشد. این دستگاه می تواند در حداکثر شش رنگ: اسطوخودوسی (!) ، سرمه ای ، نارنجی ، قرمز ، سبز آسمانی و سفید برای اولین بار ارائه شود. اینها همان رنگهایی هستند که در تصویری که توسط Evan Blass با شناسه توییتر (evleaks@) به بیرون درز کرده قابل مشاهده بود. اطلاعات مشخصی در مورد قیمت مدل LTE دستگاه و تاریخ راه اندازی وجود ندارد. البته ما پیش از این عدد ۷۵۰ دلار را برای آن شنیده بودیم.

گوشی Galaxy S20 Fan Edition می تواند از صفحه نمایش 6.5 اینچی Super AMOLED Infinity-O با رزولوشن Full HD + و استاندارد HDR10 + در کنار رفرش ریت ۱۲۰ هرتز بهره مند شود. همچنین می تواند از یک اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش، شبیه به بقیه دستگاه های سری Galaxy S20 ، بهره ببرد. این بسته به بازار می تواند از پردازنده Exynos 990 یا Snapdragon 865 استفاده کند. Galaxy S20 Fan Edition دارای 6 یا 8 گیگابایت و 128 گیگابایت حافظه داخلی و اسلات کارت microSD است.

این دستگاه دارای یک دوربین سه گانه با دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی با بزرگنمایی اپتیکال 3 برابر است. این گوشی می تواند از دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و درجه IP68 بهره مند شود. همچنین در بخش نرم افزار اندروید 10 با One UI 2 اجرا می شود. این تلفن توسط یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی تأمین می شود که از شارژ سریع 45 وات پشتیبانی می کند.

نظر شما چیست؟ منتظر این گوشی سامسونگ هستید؟ قیمت آن منطقی است؟

نوشته قیمت گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن 5G سامسونگ لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code