لیست قیمت و امکانات انواع پکیج‌های سئو

کدام پکیج را بخرم؟

در این مقاله می‌خواییم به صورت کلی و ساده در مورد قیمت سئو صحبت کنیم! اگه شما به عنوان صاحب کسب و کار تمایل دارین که لیست کاملی از قیمت های سئو رو یک جا ببینین و قیمت پکیج های مختلف سئو رو بدونین، این مقاله برای شماست…

قیمت سئو بر چه مبنایی تعیین میشود؟

اصولا هدف شما از طراحی سایت و بهینه سازی اون چیه؟ چرا حاضرین هزینه‌ای بابت سئو کردن سایت خودتون پرداخت کنین؟ یکی از اصلی ترین اهداف، اینه که سایت شما با کلمات کلیدی مشخص شده در معرض دید کاربران باشه یعنی به عنوان مثال اگه شما فروشنده کفش هستین، وقتی سایت خودتون رو برای کلمه “خرید کفش” بهینه کرده باشین هر فردی که در اینترنت این کلمه رو سرچ کنه گوگل براش سایت شما رو نشون میده! پس کلمات کلیدی نقش اصلی این بازی رو ایفا می‌کنن؛ هرچی تعداد کلمات کلیدی مدنظر شما بیشتر باشه یا از نظر رقابتی سخت‌تر باشن هزینه لازم برای سئو سایت هم بیشتر میشه. یکی دیگه از پایه‌های تعیین قیمت سئو، میزان تخصصی بودن سایت هست به عنوان مثال هزینه سئو برای یه سایت دندونپزشکی با سایت فروش جوراب یکسان نیست چون بهینه کردن سایت تخصصی مستلزم تولید محتوای متنی و گرافیکی به صورت تخصصی هم هست؛ از طرفی فرد یا شرکتی که قراره این کار رو انجام بده هم برا تعیین قیمت سئو تاثیرگذاره، چطور؟ به این معنی که هرچی شرکت یا فرد سئوکار تخصص و تجربه بالاتری داشته باشه و با سرعت و علم بیشتری سایت رو سئو کنه، مسلما هزینه بیشتری هم درخواست میکنه.

کدام پکیج سئو را باید انتخاب کنم؟

وقتی شما برای بهینه کردن سایتتون به شرکت سئو مراجعه می‌کنین، شرکت یک جلسه مشاوره رایگان و تخصصی برای سایت شما برگزار می‌کنه؛ محتوای این جلسه بررسی حوزه کاری و نیاز شماست، بر این اساس مشخص میشه که چه سئویی و استفاده از چه پکیجی برای شما بهتر و مناسب‌تره. ممکنه شما فقط با چند ساعت مشاوره تخصصی سئو به هدف خودتون برسین و نیازی نباشه که پکیج خریداری کنین، یا ممکنه سایت شما برای سئو ماهانه مناسب باشه که اتفاقا از کامل‌ترین قراردادهای سئو هست؛ با این سئو، سایت شما به صورت کلی و از تمام جنبه‌ها بهینه میشه و شرکت سئو ماهانه گزارش کاملی از فعالیتهای انجام شده و روند پیشرفت سایت در اختیار شما میزاره اما اگه شما برای سایت خودتون فقط چند هدف مشخص داشته باشین، سئو پروژه‌ای برای شما در نظر گرفته میشه که شرکت سئو در جهت اون اهداف فعالیت میکنه و به محض رسیدن به اهداف پروژه تموم میشه. یه زمانی هم هست که شما به جز سئو کلمات کلیدی مشخص شده، درخواست دیگه‌ای برای بهینه شدن سایت خودتون ندارین که در این حالت سئو بر اساس کلمات کلیدی برای شما مناسبه.

قیمت پکیج بهینه سازی سایت | لیست قیمت سئو | هزینه سئو | پکیج سئو | قیمت سئو سایت

لیست قیمت سئو در پکیج های مختلف | امکانات و ویژگی‌ها

هر کدوم از انواع سئو که در موردش توضیح دادیم می‌تونه در قالب یک پکیج سئو به شما ارائه بشه؛ به عنوان مثال اگه بعد از بررسی‌های لازم، مشخص شد که سئو ماهانه مورد نیاز شماست برای شروع پروژه باید یک پکیج سئو رو از میان چند پکیج مختلف انتخاب کنین؛ امکانات، خدمات و قیمت پکیج سئو بر حسب نیازهای مختلف کسب و کارها طراحی شده: ویستا سه پکیج سئو به اسم استاندارد، پریمیوم و پریمیوم پلاس برای شما ارائه می‌کنه که به ترتیب سه، پنج و هفت میلیون تومن هزینه دارن و خدمات ارائه شده در هر پکیج به ترتیب بیشتر و کامل‌تر می‌شه؛ به عنوان مثال پکیج پریمیوم پلاس خدماتی مثل راه اندازی بخش فروش آنلاین، آموزش پنل سئو، به کار بردن استراتژی‌های گوگل ادوردز و شبکه‌های اجتماعی، شبکه توزیع محتوا (CDN) و چندین آپشن دیگه رو هم شامل میشه که پکیج‌های دیگه اونها رو ندارن البته از نظر کلمات کلیدی، هر سه پکیج کلمات کلیدی پایه، تخصصی و پیشرفته رو برای بهینه کردن سایت مورد هدف قرار میدن اما تعداد این کلمات در پکیج ها فرق میکنه ممکنه شما به بهینه کردن هفتاد کلمه کلیدی پایه نیاز نداشته باشین در این صورت پکیج پریمیوم پلاس بهتون پیشنهاد نمیشه؛ خرید پکیج‌های دیگه براتون کافی هست. بنابراین برای اینکه بدونین کدوم پکیج برای رفع نیاز شما بهتره اولا باید درک کاملی از خواسته اتون داشته باشین، دوما از متخصصین سئو ویستا مشاوره بگیرین: شماره تماس جهت برقراری ارتباط با ویستا رو در قسمت پایین مقاله ببینید.

چرا قیمت سئو در برخی شرکتها بالا و در برخی دیگر پایین است؟

به کرات این سوال از ما پرسیده میشه که دلیل اختلاف قیمت سئو در شرکتهای مختلف چیه؟ خب! حتما می‌دونید که دو نوع سئو وجود داره: سئو کلاه سیاه و سئو کلاه سفید (سئو کلاه خاکستری در اینجا موضوع بحث نیست) و همین دو نوع سئو در واقع دلیل اختلاف قیمت سئو در شرکتهای مختلف هست؛ واضح و رک باید خدمتتون عرض کنیم که اون دسته از شرکت هایی که هزینه پایینی برای سئو درخواست میکنن طرفداران سئو کلاه سیاه هستن و با اینکه خیلی سریع شما رو به اهدافتون میرسونن اما روش کاری اونها استفاده از روش های اسپم و غیرقانونی ست! بعد از مدتی (نه خیلی زیاد) گوگل این روش های غیرقانونی رو شناسایی میکنه و سایت شما رو از نتایج جستجور حذف میکنه؛ مثل اینکه هیچ وقت کاری انجام نشده و شما پولتونو دور ریختین! ولی شرکت های حرفه‌ای که قیمت بالاتری دارن با استفاده از روش های قانونی و از طریق سئو کلاه سفید سایت رو بهینه می‌کنن که نتایج کار برای سایت موندگار خواهد بود بنابراین توصیه ما اینه که اگه جایی به قیمتهای پایین سئو برخورد کردین حتما با دقت بیشتری در مورد شرکت مربوطه تحقیق کنین تا خدایی نکرده در دام شرکتهای فریبکار نیافتین. کارشناسان با تجربه و متخصص شرکت ویستا این اطمینان رو به شما میدن که با ارائه راهکارها و برنامه ریزی مناسب به همراه مشاوره و بسته های متنوع تبلیغاتی، کسب و کار خودتون رو با استفاده از تبلیغات گوگل ادوردز و سئو سایت به حداکثر بازدهی رسونده و به بهترین انتخاب مشتریان بازار رقابتی هدفتون تبدیل بشین

0912-875-6547 www.vistaapp.ir 021-8855-1470

نوشته لیست قیمت و امکانات انواع پکیج‌های سئو اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code