اپل ۴ آیفون به همراه ۲ ساعت و یک آیپد را پاییز امسال معرفی می کند

تعدادی از محصولات اپل از جمله آیفون ۱۲ امکان دارد در پاییز امسال معرفی شوند و هنوز در مورد زمان معرفی و عرضه آن‌ها ابهام وجود دارد همچنین احتمال دارد دو اپل واچ معرفی شود. اکنون به گزارش بلومبرگ جزییاتی از برنامه اپل ارائه شده است که برخی از آن‌ها پیش از این نیز در حد شایعه در مورد این محصولات اپل عنوان شده بود. برای جزئیات بیشتر در ادامه با ترنجی همراه باشید.

طبق این گزارش تعداد چهار آیفون با صفحه نمایش‌های 5.4, 6.1, و 6.7 اینچ در خط تولید اپل وجود دارد. انتظار می‌رود دو گوشی با صفحه نمایش کوچکتر متفاوت از دستگاه‌های سری Pro باشند و همانند عرضه آیفون ۱۰ در سال 2017، در زمانی حدود آذر ماه به بازار عرضه گردند.

بلومبرگ تایید می‌کند که طراحی این دستگاه‌ها همانطور که شایعه شده بود ظاهری شبیه به آیپد پرو با لبه‌های مسطح داشته باشند و رنگ سبز معروف آیفون ۱۱ را با آبی تیره برای سری پرو جایگزین خواهد کرد. همانند خانواده آیفون ۱۱ سری پرو این دستگاه‌ها دارای فریم ساخته شده با فولاد ضد زنگ و مدل‌های استاندارد دارای فریم آلمینیومی خواهند بود.

احتمالا بزرگترین گوشی ایفون ۱۲ همانند آیپد پرو 2020 از سنسور سنجش فاصله لیزری بهره خواهد برد. بلومبرگ می‌افزاید که آیفون ۱۲ 6.7 اینچی یکی از دستگاه‌هایی می‌توان برشمرد که در این سال‌ها دارای بهبودهای بسیاری خواهد بود. هرچند که محدودیت‌های برای سلامت عمومی ایجاد شده است اما اپل در نظر دارد تا 75 میلیون دستگاه آیفون ۵جی تولید کند. اپل امید دارد تا حدود 80 میلیون دستگاه را تا انتهای سال 2020 روانه بازار کند.

اپل

اپل دستگاه‌های دیگری همچون آیپد ایر برای عرضه در نظر دارد که گفته می‌شود مشابه آیپد پرو صفحه نمایشی سراسری(لبه تا لبه) دارد. هرچند که این مطلب توسط بلومبرگ مطرح نشده اما طبق شایعات قبلی تاچ آی دی معروف به عنوان سنسور اثر انگشت یا به زیر صفحه نمایش 10.8 اینچی منتقل خواهد شد یا درون دکمه پاور جای داده خواهد گرفت.

از دیگر محصولاتی که پاییز امسال عرضه خواهند شد می‌توان به عرضه دو اپل واچ اشاره کرد که یکی به عنوان سری ۶ و دیگری مدلی پیشرفته‌تر از اپل واچ سری ۳ برای جایگزینی آن خواهند بود. همچنین دو هدفون روی گوش با نام ایرپاد استودیو(AirPods Studio) و یک اسپیکر هوشمند با نام هوم پاد(HomePod) در راه هستند. شایعات قبلی ساعت هوشمند اپل را دارای حسگر تشخیص اکسیژن عنوان می‌کنند اما بلومبرگ چیزی درمورد آن در گزارش خود مطرح نکرده است.

در این گزارش سخنی در مورد ایر تگ اپل(AirTag) که یک تگ هوشمند برای استفاده روزمره است به میان نیامده است هرچند که می‌دانیم این تگ‌های هوشمند در دست توسعه از سوی اپل هستند. در گزارش بلومبرگ اپل تی وی جدید با پردازنده سریعتر و ریموت کنترل پیشرفته تر مطرح شده است که احتمالا عرضه آن تا سال ۲۰۲۱ به تاخیر بیانجامد. انتظار می‌رود این ریموت کنترل مجهر به قابلیتی شبیه به اپلیکشین Find My برای پیدا کردن ابزار گمشده درخانه باشد.

درکنار تمامی این تایید استراتژی معرفی اپل و شایعات، همچنان زمان دقیق عرضه محصولات جدید به بازار مشخص نیست و در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. برخی کارشناسان معتقدند آیپدها و اپل واچ یک هفته پس از معرفی به بازار بیایند اما برخی دیگر عنوان می‌کنند که عرضه آیفون‌ها، اپل واچ‌ها و ایر تگ اپل تا آبان ماه با تاخیر همراه باشد. کدام محصول اپل شما را بیشتر شگفت‌زده خواهد کرد؟

نوشته اپل ۴ آیفون به همراه ۲ ساعت و یک آیپد را پاییز امسال معرفی می کند اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code