قابلیت جدید رابط کاربری One UI 2.5 سامسونگ ممکن است از نوت ۲۰ به گوشی‌های قدیمی نرسد
1 min read

قابلیت جدید رابط کاربری One UI 2.5 سامسونگ ممکن است از نوت ۲۰ به گوشی‌های قدیمی نرسد

چندی پیش سامسونگ همزمان با معرفی سری گلکسی نوت ۲۰ از رابط کاربری One UI 2.5 و شاخصه‌های نرم‌افزاری آن پرده برداشت. اکنون نیز مطرح شده است که رابط کاربری وان یو آی به دستگاه‌های قدیمی‌تر همچون خانواده گلکسی اس۲۰ با بروزرسانی فرمور خواهد رسید. اما یک نکته پنهان در نقشه‌ی راه سامسونگ وجود دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این که می‌توان در Motion photo یک فایل صوتی را به یک کلیپ اضافه کرد در این بروزرسانی همچنان مبهم مانده است. موشن فوتو در نسخه فعلی در نرم افزار دوربین دستگاه‌های گلکسی مبتنی بر رابط کاربری قدیمی OneUI است، بنابراین این یک قابلیت جدید نیست اما تفاوت نسخه جدید تنها در افزونه خلاصه می‌شود.

آپدیت رابط کاربری One UI 2.5

این قابلیت به شما امکان می‌دهد یک کلیپ مرتبط با عکس‌هایتان بسازید. جدا از اینکه شما آیا از این قابلیت بخواهید استفاده کنید یا خیر اما وجود تغییرات از یک نسل جدید به دستگاه‌های قدیمی‌تر همچون گلکسی اس۲۰ و گلکسی اس۲۰ اولترا یک گام مثبت به شمار خواهد رفت.

سامسونگ لیست دستگاههایی را که اکنون قرار است بعد از سری Galaxy S20 بروزرسانی One UI 2.5 را دریافت کنند، اعلام کرد. این گوشی هایی عبارت اند از:

  1. ۱- سری گلکسی S10 از جمله Galaxy S10 Lite
  2. ۲- سری گلکسی Note 10 از جمله Galaxy Note 10 Lite
  3. ۳- سری گلکسی S9
  4. ۴- گلکسی Note 9
  5. ۵- و گوشی های تاشو این شرکت مانند Galaxy Fold نسل اول و Galaxy Z Flip

بله! در کنار دستگاه های یاد شده که انتظار دارید واجد شرایط One UI 2.5 باشند ، اعلامیه رسمی سامسونگ با تعجب سری Galaxy Note 9 ، Galaxy S9 را برای دریافت آخرین نسخه One UI در نظر می گیرد.

شما به ما بگویید که این قابلیت چقدر می‌تواند برای شما کاربردی باشد؟

نوشته قابلیت جدید رابط کاربری One UI 2.5 سامسونگ ممکن است از نوت ۲۰ به گوشی‌های قدیمی نرسد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code