قیمت “سابرینا” دانگل اندروید TV گوگل فاش شد

مدت ‌هاست با باخبریم که گوگل در حال توسعه دانگل اندروید TV جدیدی برای رقابت با محصولاتی مانند آمازون Fire TV است و حالا اسم رمز و قیمت این محصول فاش شده است که در ادامه به آن می پردازیم.

سابرینا: پادشاه جدید دنیای اندروید TV

دانگل اندروید TV گوگل که احتمالاً با نام سابرینا عرضه می‌شود قیمت ۵۰ دلاری خواهد داشت که برای رقابت با محصولات رقبایی همچون Roku و آمازون در بازار آمریکا بسیار مناسب است همچنین احتمال عرضه این محصول در هند نیز وجود دارد که بازار رقبایی چون شیائومی و دوباره آمازون را نیز تهدید می کند.

بنا بر اطلاعات سایت 9to5mac این دانگل در سایت فروشگاه Home Depot با قیمت ۵۰ دلار لیست شده بود که هم اکنون از سایت حذف شده است. این قیمت در قیاس با دیگر محصول گوگل یعنی کروم کست اولترا که با قیمت ۶۹ دلار عرضه شده بود ارزانتر و اقتصادی تر است و برای محدوده بزرگ‌تری از کاربران در دسترس است.

از مشخصات فنی این دستگاه می‌توان به پردازنده چهار هسته ای Amlogic S905X2 و پردازنده گرافیکی ARM Mali-G31 MP2 اشاره کرد که با ۲ گیگابایت رم همراه شده؛ پشتیبانی از HDR10، دالبی ویژن و حالت اتوماتیک تأخیر پایین نیز برای این دستگاه تعبیه شده که احتمال می رود این مورد آخر برای پشتیبانی از سرویس بازی ابری گوگل یعنی استادیا در نظر گرفته شده باشد.

طبق گزارش های منتشر شده گوگل این دانگل را در سه رنگ آب‌نبات سنگی (سفید) ، آبی کومو و هندوانه تابستانی (صورتی) عرضه می کند که مشابه رنگ‌هایی است که پیش در محصول Nest Mini استفاده شده بود. انتظار می‌رود این دانگل به همراه پیکسل 5، پیکسل 4a 5G و دیگر محصولات جدید گوگل در رویداد پیش روی این شرکت رونمایی شود.

نظر شما درباره محصولات جدید گوگل و این دانگل جذاب چیست؟

نوشته قیمت “سابرینا” دانگل اندروید TV گوگل فاش شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code