TicWatch Pro 3 مجهز به اسنپدراگون ۴۱۰۰ مهرماه از راه می‌رسد

به نظر می‌رسد که صبر همگان بیهوده نبوده و بالاخره اسنپدراگون ۴۱۰۰ که تا همین‌الان هم بسیار عقب‌افتاده بود، بالاخره برای عرضه آماده شده و قرار است در ساعت جدید شرکت Mobvoi که TicWatch Pro 3 می‌باشد، تعبیه شود.

کاربری در ردیت متوجه لیست شدن محصول جدید شرکت Mobvoi برای پیش‌فروش شده بود که بعدتر مشخص شد این محصول نسخه جدید ساعت هوشمند موفق و پرفروش این شرکت است. این مدل جدید که با نام TicWatch Pro 3 عرضه می‌شود به پردازنده جدید اسنپدراگون ۴۱۰۰ مجهز می‌شود که مدت‌هاست منتظر معرفی و حضور آن محصولات پوشیدنی هوشمند هستیم.

اطلاعات زیادی از این ساعت در دسترس نیست اما طبق نوشته‌های صفحه فاش شده این ساعت قرار بود در تاریخ ۱۰ مهر عرضه بود البته هم‌اکنون این تاریخ به سوم مهر تغییر کرده است. از تغییرات قابل‌توجه این ساعت نسبت به نسخه گذشته آن می‌توان به حضور حسگر تشخیص میزان اکسیژن خون اشاره کرد هم‌اکنون در ساعت‌های هوشمند کمی حضور دارد و از ویژگی‌های متمایزکننده این ساعت به شمار می‌رود.

به احتمال زیاد اندازه این نسخه نسبت به مدل قبلی کوچک‌تر نشده و به همان اندازه ۴۵ میلیمتری گذشته است. قیمت در نظر گرفته شده برای این ساعت بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ دلار است که نسبت به مدل‌های پیشین بسیار گران‌تر شده البته نیازی به نگرانی نیست چون ممکن است تا زمان معرفی قیمت‌ها تغییر کند و شاید یک مدل معمولی‌تر نیز در کنار این ساعت معرفی شود.

در حال حاضر این ساعت جدیدترین و پیشرفته‌ترین ساعت هوشمند بازار به حساب می‌آید که تعجب نمی‌کنیم اگر شرکت Fossil نیز محصولی جدید با همین پردازنده را برای عرضه آماده کرده باشد اما تا زمان معرفی رسمی آن، این ساعت بهترین گزینه برای عشاق آخرین‌های دنیای تکنولوژی می‌باشد.

نظر شما درباره این ساعت هوشمند چیست؟

نوشته TicWatch Pro 3 مجهز به اسنپدراگون ۴۱۰۰ مهرماه از راه می‌رسد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code