شیائومی می ۱۱ به دوربین زیر صفحه‌نمایش و اسنپدراگون 875 مجهز شود
1 min read

شیائومی می ۱۱ به دوربین زیر صفحه‌نمایش و اسنپدراگون 875 مجهز شود

شیائومی به زودی پرچمدار بعدی‌اش یعنی شیائومی می ۱۱ را معرفی می‌کند و باتوجه‌به اطلاعات فاش شده می‌توان دریافت کرد قابلیت‌ های هیجان ‌انگیزی را برای این محصول در نظر گرفته است.

شیائومی می ۱۱

باگذشت زمان شرکت‌ها تلاش می‌کنند تا مرزهای تکنولوژی را در هم بشکنند و قابلیت‌های جدیدی به محصولات جدیدشان اضافه کنند. یکی از مواردی که در سال‌های اخیر رشدهای فراوانی داشته صفحه‌نمایش‌ها و مشتقات آن است. صفحه‌نمایش‌های بدون حاشیه، حفرهٔ دوربین بر روی صفحه‌نمایش، دوربین‌های بالا جهنده مکانیکی و حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش تنها بخشی از این پیشرفت‌های عظیم هستند و حالا صنعت تلفن‌های هوشمند آماده برای برداشتن گامی دیگر در جهت این پیشرفت‌های عظیم است. این پیشرفت جدید قراردادن دوربین در زیر صفحه‌نمایش است به‌طوری‌که کاملاً مخفی باشد و اثری از آن در زمانی که صفحه‌نمایش روشن است مشخص نباشد.

به نظر می‌رسد شیائومی توانسته فرایند تولید دوربین‌های زیر صفحه‌نمایش را سهولت ببخشد و آن را آماده برای تولید انبوه آماده سازد و چه‌بسا آن را در پرچمدار بعدی‌اش یعنی شیائومی می ۱۱ نیز به کار ببرند.

چند هفته پیش بود که شیائومی اولین نمونه پیش‌تولید از این تکنولوژی را به نمایش گذاشت طبق تحلیل متخصصان این قابلیت در سال آینده در برخی از تلفن‌های این شرکت کرد حضور خواهد داشت. از دیگر مشخصات پرچمداران شیائومی می‌توان به پردازنده جدید اسنپدراگون ۸۷۵ اشاره کرد که در گوشی های سه ماه اول ۲۰۲۱ شاهد آن ها خواهیم بود.

البته همچنان امکان وجود دارد که به جای شیائومی می ۱۱، نسخه جدید شیائومی میکس اولین گوشی‌ای باشد که این قابلیت را دریافت می‌کند. از آنجایی که سری میکس گوشی های آزمایشی شیائومی برای دریافت قابلیت های جدید قبل از پرچم داران بودند تعجب نمی کنیم که این تکنولوژی را اولین بار در این گوشی ببینبم.

نظر شما درباره پرچمداران شیائومی چیست؟

نوشته شیائومی می ۱۱ به دوربین زیر صفحه‌نمایش و اسنپدراگون 875 مجهز شود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code